خبرگزاری کار ایران

خون‌چمن به ایلنا خبر داد:

جزئیات جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات / برنامه دیدار با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۳۲

در ابتدای جلسه کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گزارشی از اقدامات و بررسی‌های اولیه خود در زمینه عضویت احزاب متقاضی ارائه و تصمیم‌‌گیری در این مورد به جلسات بعد موکول شد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از دیدار اعضای این شورا با سیدحسن خمینی در آینده نزدیک خبر داد.

محمد خون‌چمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه روز گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات٬ عنوان کرد: جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر روز یکشنبه پنجم بهمن ماه با حضور کلیه اعضا برگزار شد. در این جلسه دو دستور کار بررسی تقاضای عضویت احزاب متقاضی عضویت در شورا و مناسبت ایام الله دهه فجر مورد بحثو تبادل نظر قرا گرفت.

وی افزود: در ابتدای جلسه کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گزارشی از اقدامات و بررسی‌های اولیه خود در زمینه عضویت احزاب متقاضی ارائه و تصمیم‌گیری در این مورد به جلسات بعد موکول شد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به تصمیمات شب گذشته در مورد ایام دهه فجر تصریح کرد: مقرر شد کمیته سیاسی شورا به مناسبت ایام الله پیروزی انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی بیانیه‌ای ارائه کند.

خون‌چمن ادامه داد: همچنین مقرر شد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جهت تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی دیداری را با یادگار گرانقدر حضرت امام(ره) حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی داشته باشد؛ البته زمان دیدار در آینده مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز