خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در مراسم تشییع شهید الله‌دادی:

محور مقاومت از استراتژی خود خارج نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۰۳

اسرائیل که از تکفیری‌ها در مرزهای سوریه حمایت می‌کند و این تکفیری‌ها که در مرز فلسطین اشغالی مستقر هستند٬ توسط آن‌ها پشتیبانی می‌شوند که یکی از آنها جبهه النصره در منطقه قنیطره است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: محور مقاومت دارای یک استراتژی مشخص است و با شهادت اعضای مقاومت٬ از این استراتژی خارج نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رضایی در حاشیه مراسم تشییع شهید الله‌دادی گفت: اسرائیل با این گونه اقدامات می‌خواهد قدرت‌نمایی اطلاعاتی داشته باشد.

رضایی گفت: اسرائیل که از تکفیری‌ها در مرزهای سوریه حمایت می‌کند و این تکفیری‌ها که در مرز فلسطین اشغالی مستقر هستند٬ توسط آن‌ها پشتیبانی می‌شوند که یکی از آنها جبهه النصره در منطقه قنیطره است.

وی افزود: آنها نگران بودند نکند عملیاتی انجام شود و این ائتلاف رژیم صهیونیستی که اسلحه و مهمات به تکفیری‌ها می‌رساند قطع شود٬ بنابراین این عملیات را انجام دادند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اما محور مقاومت دارای یک استراتژی مشخص است و با یک حادثه این‌چنینی از این استراتژی خارج نمی‌شود.

رضایی گفت: البته بساط این کار را حزب الله در دست خواهد گرفت و ما باید بدانیم حزب‌الله دارای تدبیر و برنامه بلند مدت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز