خبرگزاری کار ایران

عارف در دیدار با آیت‌الله گرامی:

اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده با اتحاد کامل فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۰۰

اگرچه در آن هشت سال احساس می‌شد جوانان فاصله‌ای با حکومت پیدا کرده‌اند اما انصاف این است که در حال حاضر شرایط رو به بهبود بوده و جوانان پیش از بیش نسبت به آینده کشور حساسیت نشان می‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انشاءالله اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس با اتحاد کاملی فعالیت خواهندکرد٬ چرا که معتقدیم اصلاحاتی که ریشه در تفکر انقلاب دارند با گذشت و فداکاری به دنبال بهبود شرایط کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم٬ محمدرضا عارف عصر امروز در دیدار با آیت‌الله محمدعلی گرامی از مراجع تقلید شیعه در قم اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ عنایت خدا شامل حال مردم ایران شد و کشور روی ریل تدبیر افتاد.

وی افزود: مخالفان گفتمان اصلاحات و اعتدال به دنبال این هستند که بگوید این گفتمان جایگاهی در بین مردم نداشته و در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ نیز فقط در حد یک اتفاق پیروز شد و به همین جهت به شدت درصدد آنند تا انتخابات آینده مجلس به صورت جدی فعالیت کند. اما ما هم معتقدیم اگر شرایط به روال منطقی خود پیش برود٬ بیش از ۷۰ درصد از کرسی‌های مجلس آینده از آن اصلاح‌طلبان و اعتدالیون خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با تمام مشکلات و شرایط موجود مردم نسبت به عملکرد دولت امیدوارند٬ خاطرنشان کرد: اگرچه در آن هشت سال احساس می‌شد جوانان فاصله‌ای با حکومت پیدا کرده‌اند اما انصاف این است که در حال حاضر شرایط رو به بهبود بوده و جوانان پیش از بیش نسبت به آینده کشور حساسیت نشان می‌دهند.

عارف تاکید کرد: انشاء‌الله اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس با اتحاد کاملی فعالیت خواهند کرد٬ چرا که ما معتقدیم اصلاحاتی که ریشه در تفکر انقلاب دارند٬ با گذشت و فداکاری به دنبال بهبود شرایط کشور است.

وی در پایان با بیان اینکه فضای فعلی فضای خوبی است و ما در این شرایط به دنبال وحدت و انسجام بیشتر اصلاح طلبان هستیم٬ گفت: تنها دغدغه ما پیروزی گفتمان اصلاحات، اعتدال و عقلانیت در انتخابات مجلس اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز