خبرگزاری کار ایران

بازدید هیات علمی دانشکده دفاع ملی عمان از دانشکده علوم دفاعی سپاه

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۸۳۳

دانشکده علوم دفاعی(دافوس) سپاه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و دکترین راهبردی و عملیاتی سپاه حوادثمنطقه و جهان را رصد کرده و بر غنای محتوای دروس آموزشی خود می‌افزاید.

هیات علمی – آموزشی دانشکده دفاع ملی عمان با حضور در دانشگاه جامع امام حسین(ع) از دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی(دافوس) سپاه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، هیات علمی - آموزشی دانشکده دفاع ملی کشور عمان به سرپرستی " سرلشکر سالم بن مسلم بن علی قطن " از دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی(دافوس) دانشگاه جامع امام حسین(ع) بازدید و با دکتر محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) و سرتیپ دوم پاسدار دکتر بهرام حسینی مطلق فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی(دافوس) دانشگاه جامع امام حسین(ع) دیدار کردند.

در جریان این دیدار دکتر حسنی آهنگر تعاملات جوامع دانشگاهی کشورهای مسلمان را گام مهمی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی عنوان و تصریح کرد: جوامع دانشگاهی به عنوان جریان نخبگان کشورها می‌تواند با جریان‌سازی در قرار گرفتن تمدن اسلامی بر قله علمی جهان نقش تعیین کننده‌ای را ایفا کنند.

در ادامه سردار حسینی مطلق با معرفی دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی(دافوس) سپاه به بیان ماموریت‌ها و چشم‌انداز این دانشکده پرداخت و اظهار داشت: دانشکده علوم دفاعی(دافوس) سپاه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و دکترین راهبردی و عملیاتی سپاه حوادثمنطقه و جهان را رصد کرده و بر غنای محتوای دروس آموزشی خود می‌افزاید.

سرلشکر " سالم بن مسلم بن علی قطن " نیز با بیان اینکه سفر به ایران دستاوردهای زیادی را برای ما به همراه داشت از دانشگاه امام حسین(ع) سپاه به عنوان یک شهر علمی یاد کرد و افزود: در جریان این سفر با مولفه‌ها و عناصر قدرت جمهوری اسلامی ایران آشنا شدیم که از آن به عنوان مرجع دانشکده دفاع ملی عمان استفاده می‌کنیم.

گفتنی است هیات علمی - آموزشی دانشکده دفاع ملی عمان در پایان این دیدار با حضور در یکی از کلاسهای دوره کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت دفاعی از نزدیک با روند تدریس و آموزش این دانشکده آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز