خبرگزاری کار ایران

عارف در سفر به قم با علما و برخی فعالان سیاسی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۸۲۲

عارف ظهر امروز هم با حضور در موسسه علوم وحیانی اسرا حاضر و ضمن اقامه نماز جماعت به امامت آیت‌الله جوادی آملی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان به منظور دیدار و گفت‌وگو با برخی علما و مراجع تقلید و همچنین نشست برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب به شهر قم سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، محمدرضا عارف صبح امروز در بدو ورود به شهر قم با حضور در حرم حضرت معصومه(س) بارگاه کریمه اهل بیت را زیارت کرد.

وی در ادامه برنامه‌های خود به دیدار آیت‌الله ابراهیم امینی امام جمعه قم و از اساتید برجسته جوزه علمیه رفت و در خصوص مسائل مختلف کشور دیدار و گفت و گو کرد.

محمدرضا عارف در ادامه به دفتر تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) شعبه استان قم رفت و از فعالیت‌های انجام شده دراین مرکز بازدید نمود.

نشست با فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و گفت‌وگو درخصوص آخرین شرایط و مسائل سیاسی کشور و استان قم از دیگر برنامه‌های محمدرضا عارف بود که پیش از ظهر امروز انجام شد.

عارف ظهر امروز هم با حضور در موسسه علوم وحیانی اسرا حاضر و ضمن اقامه نماز جماعت به امامت آیت‌الله جوادی آملی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

عارف در آخرین برنامه کاری خود در سفر یک روزه به قم عصر امروز با حضور در منزل آیت‌الله محمدعلی گرامی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز