خبرگزاری کار ایران

خاتمی در پیامی به همایش اصلاح‌طلبان مطرح کرد:

امیدواریم به فضای سیاسی باز و سالم نزدیک‌تر شویم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۸۶

در دولت تدبیر و امید زمینه گرد هم آمدن این جمع با رویکرد نزدیک‌تر کردن دل‌ها و زمینه سازی برای حضور و مشارکت، نشاط گروه‌ها و تشکل‌ها و به طور کلی مردم در عرصه سرنوشت فراهم آمده است.

رییس دولت اصلاحات در پیامی به همایش سراسری اصلاح طلبان تاکید کرد: به‌جا است که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جهت هر چه بیشتر شدن نزدیکی جریان‌های گوناگون اصلاح طلب و نیز همه آن‌هایی که اصل نظام و تلاش برای استوار کردن پایه‌های جمهوری اسلامی را پذیرفته‌اند تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ حجت الاسلام سید‌محمد خاتمی در پیام خود تصریح کرد: شورای هماهنگی اصلاحات یکی از رسالت‌های خود را نقد رویکرد‌ها و برنامه‌هایی می‌داند و این نقد را در جهت تقویت نظام و جست‌و‌جوی راهکار‌ها و سیاست‌های بهتر با آرمان‌های اصیل ملت بزرگوار ایران که در انقلاب اسلامی متجلی شده است، می‌داند.

وی در ادامه پیام خود افزود: تقویت نظام٬ به تقویت جمهوری اسلامی است که رکن رکین آن مردمی هستند که آزادی و پیشرفت و استقلال را با رعایت ارزش‌های والای اسلامی طلب می‌کنند و این هم با حضور جریان‌ها و تشکل‌های مدنی که در عین پایبندی به اصل نظام و حرکت در چارچوب قانون اساسی با راهبرد‌ها و سلایق متنوع از بخش‌های مختلف جامعه نمایندگی می‌کنند.

خاتمی تاکید کرد: جا دارد که به طور ویژه از استقامت و تلاش ارزشمند شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تقدیر شود؛ شورایی که در همه فراز و نشیب‌ها و احیانا طوفان‌ها، با سعه صدر، چراغ اصلاح طلبی را روشن نگه داشته است و تشکل‌ها و گروه‌های چندی را گرد هم آورده است و راه‌های بهتر حضور در عرصه سرنوشت را جست‌و‌جو کرده است.

وی تاکید کرد: خداوند منان را سپاسگزاریم که در دولت تدبیر و امید زمینه گردهم آمدن این جمع با رویکرد نزدیک‌تر کردن دل‌ها و زمینه سازی برای حضور و مشارکت، نشاط گروه‌ها و تشکل‌ها و به طور کلی مردم در عرصه سرنوشت فراهم آمده است و همچنین باعثتقویت این امید می‌شود که به یاری خداوند هر چه بیشتر به فضای سیاسی باز و سالم نزدیک‌تر شویم تا همه دلسوزان بتوانند نقش خود را در جهت پیشرفت کشور و نزدیک‌تر شدن به اهداف بلندی که انقلاب داشته است ایفا کنند.

رییس دولت اصلاحات در پیام خود افزود: به جا است که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جهت هر چه بیشتر شدن نزدیکی جریان‌های گوناگون اصلاح طلب و نیز همه آن‌هایی که اصل نظام و تلاش برای استوار کردن پایه‌های جمهوری اسلامی را پذیرفته‌اند تلاش کنند.

خاتمی در پایان تاکید کرد: این شورا با دفاع از اسلام رحمانی که در آن انسان دارای کرامت، حرمت و حق است و از اخلاق و عدالت که روح اسلام عزیز و تجلی توحید در عرصه حیات مردمی و اجتماعی است و بالاخره حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌های بیرونی و درونی برای همگرایی بیشتر در جامعه، دین خود را به انقلاب و مردم ادا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز