خبرگزاری کار ایران

جلائی‌پور با اشاره به حواشی امروز مجلس:

دعا می‌کنم روزی شجاعت علی مطهری را پیدا کنم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۲۳

مهم‌ترین سلاح جناح تندرو در مواجهه با نظراتی که با مواضع آن‌ها سازگار نباشد، «برخورد» است که ممکن است با بیان الفاظی شروع و با پرونده‌سازی و اقداماتی از این دست ادامه پیدا کند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: برای خودم دعا می‌کنم روزی شجاعت علی مطهری را پیدا کنم ولی اگر من هم جای مطهری بودم حقیقتی را درک می‌کردم، حتما با مردم کشورم در میان می‌گذاشتم تا دیگر افرادی که هویت و شناسنامه آنها روشن نیست نتوانند بی‌جهت به سرمایه‌های کشور بتازند.

حمیدرضا جلائی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به حواشی امروز مجلس در جریان نطق جنجالی علی مطهری٬ خاطرنشان کرد: مشکل تندرو‌ها این است که تنها خود و مواضعشان را حق می‌دانند و اگر هر فردی از پسر شهید مطهری تا یار نزدیک امام٬ غیر از نظر تندرو‌ها حرفی بزند، او را منحرف می‌دانند.

وی افزود: مهم‌ترین سلاح جناح تندرو در مواجهه با نظراتی که با مواضع آن‌ها سازگار نباشد، «برخورد» است که ممکن است با بیان الفاظی شروع و با پرونده‌سازی و اقداماتی از این دست ادامه پیدا کند.

جلائی‌پور انحصارطلبی فکری و سیاسی را از ویژگی‌های بارز جناح تندرو برشمرد و گفت: تندور‌ها برای اقدامات خود نباید چراغ سبز داشته باشند در حالیکه تا امروز نه تنها به آنها چراغ سبز نشان داده شده بلکه راهشان برای هجمه به افراد نیز باز شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای همچون مطهری که نظراتی مخالف جناح تندرو دارند هر روز هزینه می‌پردازند، گفت: هر نماینده‌ای می‌تواند نظر خود را داشته باشد. برای خودم دعا می‌کنم روزی شجاعت علی مطهری را پیدا کنم ولی اگر من هم جای مطهری بودم حقیقتی را که درک می‌کردم، حتما با مردم کشورم در میان می‌گذاشتم تا دیگر افرادی که هویت و شناسنامه آن‌ها زیاد هم روشن نیست نتوانند بی‌جهت به سرمایه‌های کشور بتازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز