خبرگزاری کار ایران

قنبری ضمن انتقاد از گروه‌های تندرو:

اگر جلیلی انتخاب می‌شد دلار از شش هزار تومان هم می‌گذشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۱۱

میزان رأی تندورها همانی بود که به صندوق سعید جلیلی ریخته شد و اگر جلیلی انتخاب می‌شد دلار از شش هزار تومان هم می‌گذشت.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از جریان‌های اصولگرا به‌ویژه جبهه پایداری، اظهارداشت: جریانی افراطی در اصولگرایان با نام جبهه پایداری تشکیل شده که بسیار تندرو هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ داریوش قنبری٬ در همایشی در جمع مردم دهدشت به انتقاد از طراحان تز عبور از خاتمی پرداخت و گفت: طرح عبور از خاتمی را اصلاح‌طلبان تندور‌ مطرح کردند که ضربات زیادی بر پیکره اصلاحات وارد کردند و رفتارشان با اصلاح‌طلبی سازگاری نداشت.

این فعال سیاسی، مهم‌ترین دلیل تشکیل جبهه پایداری جریان اصولگرا را ناشی از افراطی‌گری‌های برخی اصلاح طلبان عنوان و خاطرنشان کرد: جبهه پایداری جریان تندرو اصولگرا بود که در ‌‌نهایت احمدی‌نژاد را رئیس جمهور کردند.

نماینده سابق مجلس هشتم به انتخابات ریاست جمهوری اشاره و ادامه داد: میزان رأی تندور‌ها همانی بود که به صندوق سعید جلیلی ریخته شد و اگر جلیلی انتخاب می‌شد دلار از شش هزار تومان هم می‌گذشت.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود به انتقاد از دولت یازدهم نیز پرداخت و بیان داشت: استفاده دولت آقای روحانی از نیروهای مخالف دولت از نقاط ضعف این دولت است.

قنبری گفت: استفاده از نیروهای که گرایش فکری‌شان مخالف دولت است از ضعف‌های دولت یازدهم است. این نیرو‌ها حتی از بیان اینکه مطرح کنند تفکرشان به دولت روحانی نزدیک است، خجالت می‌کشند.

وی به وضعیت سیاست‌های خارجی و اقتصادی دولت یازدهم نیز اشاره و یادآورشد: برخلاف دولت احمدی‌نژاد که قطعنامه‌های شورای امنیت را به تمسخر گرفته بود، سیاست خارجی دولت تدبیر و امید تنش‌ها را به حداقل رساند.

این فعال سیاسی جریان اصلاح‌طلب گفت: در دولت خاتمی چهار میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت تولید می‌کردیم که دو میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه صادرات داشتیم و در اواخر دوران احمدی‌نژاد این میزان به ۶۰۰ هزار بشکه تنزل پیدا کرد.

قنبری افزود: پول همین ۶۰۰ هزار بشکه نفت را به دلیل تحریم‌های مالی و بانکی پرداخت نمی‌کردند و آقای احمدی‌نژاد در توصیف این وضعیت می‌گفت در عوض فروش نفت به کشور چین آن‌ها چوب بستنی به ما می‌فروخت که این مسئله ناشی از سیاست خارجی غلط احمدی‌نژاد بود.

وی گفت: تورم به ۴۰ درصد رسیده بود که امسال دولت آقای روحانی به خوبی آن را کنترل کرد و اکنون تورم به ۲۰ درصد رسیده و نرخ رشد اقتصادی ۴ درصد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز