خبرگزاری کار ایران

در بیانیه مجمع روحانیون تاکید شد:

مجمع پس از انتخابات ۸۸ از مردم دعوت به راهپیمایی نکرده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۹۸

اعضای مجمع روحانیون نسبت به تبلیغات یک‌سویه رسانه‌هایی که به شخصیت‌های مورد احترام مردم و انقلاب اهانت و تهمت و افترا می‌زنند و جریان‌های تاریخی را وارونه جلوه می‌دهند٬ ابراز تاسف کرد.

اعضای مجمع روحانیون مبارز در جلسه دوشنبه‌شب این تشکل مهمترین اخبار سیاسی و فرهنگی کشور و جهان را بررسی کردند.

به گزارش ایلنا، اعضای مجمع روحانیون در این جلسه با تسلیت شهادت امام یازدهم حسن‌بن‌علی(ع) به تمام دوستداران اهل بیت رفیع پیامبر اسلام بویژه شیعیان خاطرنشان کردند: با توجه به برخی سخنان حرمت‌شکنانه نسبت به شخصیت مستقل و غیرقابل نفوذ حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه که متاسفانه بعضی از رسانه‌ها در روزهای اخیر به این اظهارات نسنجیده پوشش کامل خبری دادند، ضمن محکوم کردن این‌گونه تاریخ‌پنداری‌های جاهلانه از همه جناح‌ها و گروه‌ها و شخصیت‌ها دعوت می‌کند تا به حبل المتین راه و اندیشه امام بزرگوار وفادار باشند و حرمت پایه‌گذار انقلاب اسلامی و شخصیت‌های بزرگ انقلاب را پاس بدارند.

اعضای این تشکل روحانی هم‌چنین نسبت به «تبلیغات یک سویه رسانه‌هایی که هر روز به بهانه‌ای به شخصیت‌های مورد احترام مردم و انقلاب اهانت و تهمت و افترا می‌زنند و جریانات تاریخی را وارونه جلوه می‌دهند» ابراز تاسف کرده و اظهار کردند: یکی از همین موارد نه چندان مهم نسبت دادن اعلام راهپیمایی به مجمع روحانیون مبارز پس از انتخابات سال ۸۸ است تا دستاویزی دیگر برای هتاکی بیشتر برای خود بسازند.

اعضای مجمع روحانیون مبارزبا بیان این‌که «برای جلوگیری از تحریف تاریخ تأکید می‌گردد که مجمع پس از انتخابات ۸۸ هیچگاه از مردم دعوت به راهپیمایی نکرده است» یادآور شدند: مجمع تنها از وزارت کشور کتباً برای برگزاری راهپیمائی درخواست مجوز کرد و وزارت کشور تا صبح شنبه هیچ‌گونه پاسخی به درخواست مجمع نداد و تنها در حدود ساعت ۱۲ تلفنی به مجمع اطلاع داد که با درخواست شما موافقت نمی‌شود و در پی آن مجمع هم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به عدم موافقت وزارت کشور خود به خود موضوع راهپیمایی منتفی است و این اطلاعیه در همان روز چندین بار از رسانه ملی پخش گردید. مجمع روحانیون اعلام می‌دارد تمام گفته‌ها و نوشته‌هائی که در این‌باره از رسانه‌ها و از ناحیه هرکس ابراز می‌شود عاری از صحت است و حاکی از جهل به این موضوع یا تجاهل است.

اعضای مجمع روحانیون مبارز هم‌چنین ضمن ابراز تاسف از درگذشت کنزابرا جبار چحیلی رهبر صابئین در گذشت این شخصیت دینی را به هموطنان مندایی تسلیت گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز