خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان تهران خبر داد:

آزادی ۴۹۴ زندانی غیرعمد تهرانی با پرداخت بدهی ۵۲ میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۴۷

در ماه‌های پایانی در تلاش هستیم ضمن برگزاری برنامه‌های ویژه و جشن‌های گلریزان با جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی زندانیان غیرعمد و نیازمند بیشتری را آزاد کنیم.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۴۹۴ زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت بدهی بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده‌اند.

به گزارش ایلنا، «مصطفی محمدی» مدیرعامل ستاددیه شعبه استان تهران با ارائه عملکرد این نهاد مردمی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۹۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به کمک ستاد دیه استان تهران آزاد شده‌اند.

محمدی با اعلام جزئیات پرونده این زندانیان آزاد شده گفت: از مجموع ۴۹۴ پرونده تعداد ۲۶۲ مورد مربوط به جرائم مالی، ۱۰۵ پرونده مربوط به جرائم مهریه و ۱۲۷ پرونده نیز مربوط به محکومیت پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی و حوادثکارگاهی بود که مجموع این پرونده‌ها با همت مردمی و در قالب جشن‌های گلریزان برگزار شده در طول سال از بند رهایی رهایی یافته و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان تهران با تقدیر از شاکیان و طلبکاران تهرانی در آزادی هرچه زودتر این قبیل مددجویان گفت: میزان کل بدهی این زندانیان تحت حمایت ستاددیه ۵۲ میلیارد تومان بود که از این مبلغ با بزرگ‌منشی همین اولیاءدم و شاکیان خصوصی پرونده‌ها به میزان ۱۴ میلیارد تومان گذشت رضایتمندانه داشتیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان تهران با اشاره به تاکیدات و کمک‌های ستاد دیه مرکز مبنی بر تسریع در روند رسیدگی و آزادی حداکثری زندانیان غیرعمد در روزهای منتهی به سال جدید، گفت: برای این منظور در ماه‌های پایانی در تلاش هستیم ضمن برگزاری برنامه‌های ویژه و جشن‌های گلریزان با جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی زندانیان غیرعمد و نیازمند بیشتری را آزاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز