خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ صباحی‌فرد خبر داد:

رصد تحرکات دشمن در خارج از مرزها / اخطار به هواپیماهای شناسایی نیروهای فرامنطقه‌ای در ۲ روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۶۷

با بهره‌گیری از رادارهای بومی که توسط دانشمندان جوان و متخصصین قرارگاه پدافند هوایی ساخته شده است به خوبی می توانیم تمامی تحرکات دشمن در خارج از مرزها را رصد کنیم و در صورت نیاز پاسخ لازم را بدهیم.

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اخطارهای متعدد به هواپیماهای شناسایی نیروهای فرامنطقه‌ای در طول ۲ روز گذشته، گفت: تمامی تحرکات دشمن در خارج از مرزها را رصد می‌کنیم و در صورت نیاز پاسخ لازم را می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور در منطقه رزمایش مشترک محمد رسول الله ضمن بازدید از یگان‌های قرارگاه پدافند هوایی در منطقه رزمایش، گفت: برگزاری شش رزمایش بزرگ در طول شش سال از بدو تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) نشان از توانمندی و اقتدار این قرارگاه دارد.

وی با اشاره به اخطارهای متعدد در طول ۲ روز گذشته به هواپیماهای شناسایی نیروهای فرامنطقه‌ای، گفت: با بهره‌گیری از رادارهای بومی که توسط دانشمندان جوان و متخصصین قرارگاه پدافند هوایی ساخته شده است به خوبی می توانیم تمامی تحرکات دشمن در خارج از مرزها را رصد کنیم و در صورت نیاز پاسخ لازم را بدهیم.

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: اخطار به هواپیماهای رادار گریز U۲ خود موید این مطلب است که این نوع هواپیما به راحتی در دید رادارهای ما قرار می گیرد و کشف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز