خبرگزاری کار ایران

شیخ حسین انصاریان در یزد: / تکرار /

کاش گروه گروه و راست و چپی نمی شدیم

کد خبر : ۲۳۵۱۱۶

ای کاش خداوند را محور قرار می‌دادیم و برای خدا سینه می‌زدیم نه اینکه ۳۵ سال است به سینه یکدیگر می‌زنیم. ای کاش به قول قرآن حزب حزب و گروه و گروه و راستی و چپی نمی‌شدیم و هر کدام به جانب خود نمی‌کشیدیم.

شیخ حسین انصاریان با بیان اینکه ما ۳۵ سال است گروه گروه شدیم، گفت: نمی‌دانم روز قیامت چه جوابی برای خدا داریم.

به گزارش ایلنا از یزد، این خطیب کشورمان صبح امروز، یکشنبه ۳۰ آذرماه، در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) در بیت شهید صدوقی با اشاره به توصیه‌های مکرر قرآن در خصوص وحدت مسلمانان گفت: ‌ای کاش خداوند را محور قرار می‌دادیم و برای خدا سینه می‌زدیم نه اینکه ۳۵ سال است به سینه یکدیگر می‌زنیم.

وی افزود: ‌ای کاش به قول قرآن حزب حزب و گروه و گروه و راستی و چپی نمی‌شدیم و هر کدام به جانب خود نمی‌کشیدیم.

انصاریان با توصیه مکرر به سفارش خداوند در قرآن گفت: تاکید قرآن حفظ وحدت و ولاتفرقوا است و اینکه گروه گروه و متفرق نشوید. ولی ما ۳۵ سال است گروه گروه شدیم. نمی‌دانم روز قیامت چه جوابی برای خدا داریم.

شیخ حسین انصاریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه معروف است اگر عدد یاران امام زمان که به ۳۱۳ برسد، حضرت ظهور می‌کند، گفت: شاید دو، سه میلیون ندبه خوان در صبح‌های جمعه داریم، که اگر آن‌هایی هم که در پای تلویزیون ندبه را می‌خوانند هم اضافه کنیم، بیشتر می‌شود ولی آیا ۳۱۳ نفر آدم درست و حسابی نداریم؟ که امام زمان نمی‌آید.

این استاد اخلاق ادامه داد: امام زمان وقتی ظهور می‌کند، که زمینه داشته باشد، امنیت جانی داشته باشد و این امنیت را باید خداوند به او بدهد.

شیخ حسین انصاریان با طرح این پرسش که چرا با خواندن دعا و زیارت در ما تحول ایجاد نمی‌شود، گفت: باید با کمیل و مراسم احیا و… حرکت کنیم و الا اگر بمانیم متلاشی می‌شویم. همانطور که اگر آب جایی بماند، می‌گندد.

این مراسم باحضور پرشور مردم در بیت شهید صدوقی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز