خبرگزاری کار ایران

امروز صبح برگزار شد؛

همایش کنترل و فرماندهی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۰۴

به دلیل وجود ظرفیت، نیروی انسانی و کارگاه‌های مجهز، این دانشگاه با صنایع تعامل سازنده برقرار کرده و بهینه‌سازی تجهیزات صنعتی c۴iو چندین طرح تحقیقاتی در دست اجراست.

همزمان با آغازین روز هفته پژوهش، همایش کنترل و فرماندهی ایران در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با حضور سردار سرتیپ دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی و جمعی دیگر از فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و استادان دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا٬ در این همایش در ابتدا امیر سرتیپ‌دوم خلبان بخشنده، فرمانده دانشگاه شهید ستاری به ارائه گزارشی درباره این همایش و نقش مهم کنترل و فرماندهی پرداخت.

وی در بخشی از سخنانش گفت: این دانشگاه بر این باور است همان‌طور که خون شهدا ضامن بالندگی و رشد نظام جمهوری اسلامی ایران شد، پژوهشگران این مرز و بوم نیز می‌توانند در توسعه همه‌جانبه در عرصه‌های علم و فناوری نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: به دلیل وجود ظرفیت، نیروی انسانی و کارگاه‌های مجهز، این دانشگاه با صنایع تعامل سازنده برقرار کرده و بهینه‌سازی تجهیزات صنعتی c۴iو چندین طرح تحقیقاتی در دست اجراست. بخشنده در ادامه ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه برای انجام طرح‌های تحقیقاتی در آینده تصریح کرد: باید هم‌افزایی نهاد‌ها و زمینه‌سازی تحقیق انجام شود تا بیش از بیش نظام جمهوری اسلامی ایران در توسعه دانش و صنعتc۴iموفق باشد.

در ادامه منصور نجاتی دبیر هشتمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران(c۴i) گفت: این کنفرانس اهدافی از جمله ارائه جدید‌ترین دستاوردهای علمی پژوهشی در عرصه C۴I، تعامل بین سازمان‌ها و صنایع، شناسایی نیازمندی‌ها و چالش‌ها در عرصه‌های تحقیقاتی، توسعه رویکردهای کاربردی بومی و پژوهشی و مشارکت گسترده دستگاه‌های مختلف را پیگیری می‌کند.

وی افزود: در این کنفرانس مجموعاً ۲۹۳ عنوان مقاله ارسال شده که ۱۳۵ مورد آن پذیرفته شده و ۶۲ عنوان به صورت ارائه شفاهی و ۷۳ عنوان به صورت ارائه پوستری بوده است که از نظر کمی و کیفی اقبال خوبی بوده است.

دبیر کنفرانس C۴I در پایان خاطرنشان کرد: ۲۶ عنوان کارگاه آموزشی به دبیرخانه پیشنهاد شد که ۲۱ عنوان آن انتخاب شده و بازدید از الگوی زنده C۴I را خواهیم داشت که توجه بسیاری از بینندگان را جلب خواهد کرد.

در پایان این همایش از نمایشگاهc۴i که در حاشیه برپا شده بود توسط فرماندهان عالی رتبه حاضر بازدید به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز