خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی در اعتراض به سخنان آیت‌الله مصباح یزدی:

اگر مردم ارزش نداشته باشند٬ نه انقلاب ارزش پیدا می‌کند٬ نه مسئولان نظام

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۹۲

آیت الله دکتر هاشم هاشم‌ زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری نسبت به سخنان اخیر آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در یادواره شهدای مؤسسه امام خمینی(ره) مبنی به بی لیاقت دانستن مردم اعتراض کرد.

آیت الله دکتر هاشم هاشم‌ زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری نسبت به سخنان اخیر آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در یادواره شهدای مؤسسه امام خمینی(ره) اعتراض کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ آیت الله هاشم‌ زاده هریسی، با بیان اینکه " انقلاب و مسئولان ما مردمی هستند "، گفت: اگر مردم ارزش نداشته باشند نه انقلاب ارزش پیدا می‌کند و نه مسئولان نظام.

وی با اعتراض به سخنان آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در یادواره شهدای مؤسسه امام خمینی(ره) که گفته بود جامعه ما لیاقت چنین رهبری را ندارد، اظهار داشت: البته بنده سخنان آیت‌الله مصباح را نشنیده‌ام و نمی‌دانم با چه لحن، مقدمه و منظوری این حرف را زده است، اما مردم ما مردم خوب و قدرشناسی هستند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب ما مرهون مجاهدت‌های مردمی است، گفت: ما باید حرمت مردم را حفظ و از حقوق آنها پاسداری کنیم. باید احترام و محبت در جامعه ما حاکم باشد.

آیت الله هاشم‌زاده هریسی اضافه کرد: من این مطالب را به‌ صورت کلی عرض می‌کنم و با صحبت‌های آیت‌الله مصباح کاری ندارم؛ باید مسئولان به مردم، اعتماد و محبت کنند و مردم هم متقابلاً به مسئولان اعتماد و احترام بگذارند.

آیت الله دکتر هاشم هاشم‌ زاده هریسی، با بیان اینکه باید از مردم بابت مشکلات و گرانی‌های عذرخواهی کنیم که همچنان با وجود این سختی‌ها در مسیر پیشرفت کشور قدم برمی‌دارند خاطرنشان کرد: انقلاب و مسئولان ما مردمی هستند و اگر مردم ارزش نداشته باشند نه انقلاب ارزش پیدا می‌کند و نه مسئولان نظام، نه اینکه آنها را " بی‌لیاقت " بخوانیم.

وی، خاطرنشان کرد: اکثریت مردم ما نسبت به انقلاب اسلامی، نظام و رهبری وفادار هستند. طبیعی است که در میان مردم، اقلیتی هم وجود دارد که با نظام و رهبری مخالف هستند ولی آنچه باعثمقاومت ایران در برابر آمریکا و قلدرهای جهان شده است، پشتوانه و حمایت‌های مردمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز