خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

صادق خرازی: شایعه پراکنان از دوستی و مناسبات صمیمی من و روحانی بی خبرند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۰۰

من قاطعانه این شایعه را نه تنها رد می کنم بلکه به کسانی که به این قبیل شایعات دامن میزنند، عرض می کنم سابقه آشنایی و رفاقت و دوستی من و جناب آقای دکتر روحانی را نمی دانند و نمی دانید، متوجه نیستند که من با جناب آقای روحانی از چه هنگام مناسبات برادری و شاگردی و استادی، داشته و داریم.

سید صادق خرازی با انتشار متنی، برخی شایعات منتشره پیرامون خود مبنی بر کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن ارسالی از سوی وی برای خبرگزاری کار ایران، به شرح زیر است:

به نام خدا

هر دم از این باغ بری میرسد

شایعه و اتهام و بهتان در بستر سیاست ایران مضمون و قطعا کاری غیر اخلاقی است، حزب ندا و اعضایش، اصلا بنا ندارند وقت خود و حزب را برای پاسخگویی به بسیاری از ادعاهای بی اساس، تلف کنند.

تاکید اصلی همه همفکران این است بگذاریم و بگذریم وبا عملکرد خود به رقیبان و رفیقان ثابت کنیم که منطق و مبنای کارتشکیلاتی اعضای حزب ندا چیست؟ حزب ندا میخواهد اخلاق را در متن سیاست نهادینه کند، و به منتقدان خود احترام میگذارد و باور دارد نقد منطقی باعثرشد و تعالی همه و جامعه می شود.

در مورد شخص اینجانب شایعات مختلف و اتهامات واهی سر داده می شود که جداً باید از شرشیطان بخداوند خبیر و بصیر پناه برد، اخیرا شایعه ایی مبتنی بر کاندیاتوری اینجانب در انتخابات ١٣٩۶ بصورت گسترده در شبکه ها مجازی دامن زدند که خرازی رقیب روحانی خواهد شد!!!

من قاطعانه این شایعه را نه تنها رد می کنم بلکه به کسانی که به این قبیل شایعات دامن میزنند، عرض می کنم سابقه آشنایی و رفاقت و دوستی من و جناب آقای دکتر روحانی را نمی دانند و نمی دانید، متوجه نیستند که من با جناب آقای روحانی از چه هنگام مناسبات برادری و شاگردی و استادی، داشته و داریم بویژه که ایشان برادر بزرگ من بوده و همواره بر برادر کوچک خود لطف و محبت داشته و دارند، بی تردید فقدآگاهی، گهگاه انسان را به اشتباه و انحراف می کشاند.

جناب آقای دکتر روحانی شخصیت کم نظیری هستند که در سپهر سیاست ایران، از خادمان ملک و ملت ایران بوده و خواهند بود.

دولت ایشان دولت مظلومی است، دولتی است که میراثدار بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات داخلی و خارجی بوده است. با نیم نگاهی به واقعیت اقتصادی اجتماعی و سیاست خارجی و مشکلات مردم، در خواهیم یافت این دولت چگونه با صبر و تلاش مظهر فداکاری شده اند، بر هر انسان فطن و فتنه بدوری، لازم است که با چشمان تیز بین حرکت و عملکرد دولتمردان را رصد کنند، آنگاه اگر از عمق تلاش ها و خدمات دولتمردان اگاه شوند، در خواهند یافت روحانی بر شبستان تاریخ ایران بدلیل اخلاص وتلاش که دارند در راه خدا و انسانیت گام های بلندی برداشته ماندگارخواهد شد.

حزب ندا و همه اعضایش اینگونه باور دارند که وظیفه ملی و دینی همه کنشگران سیاسی، این است که از دکتر روحانی و دولت خادم وی حمایت کنند وجود چنین دولتی که مورد حمایت اقشار مختلف جامعه، قاطبه خردمندان، نخبگان، خبرگان آگاه است، نعمت غیر مترقبه الهی بوده و قدردانی از روحانی و دولت خدمتگذارش مرضی خداوند متعال است و برخورداری از ریس جمهوری فهیم و با شخصیتی چون جناب آقای دکتر روحانی، بی تردید روزگاری آرام، با ثبات، پیشرفته و توسعه همه جانبه را برای کشور در ابعاد داخلی و خارجی رقم خواهد زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز