خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی در یادواره اقتدار موشکی سپاه:

آمریکا چاره‌ای جز خروج از خلیج فارس ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۳۰

همه توانمندی‌های نیروهای مسلح تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم در رویارویی ما با دشمن دارد و باید قبول کنیم آمریکایی‌ها یک توان نظامی دریاپایه هستند و خلیج فارس اصلی‌ترین نقطه عالم است و آنها برای ادامه سلطه‌شان هیچ چاره‌ای جز حضور در آن ندارند.

فرمانده نیروی دریایی تاکید کرد ایران به عنوان بزرگترین کشور منطقه در خلیج فارس تاثیرگذار است نه آمریکایی‌ها و آنها چاره‌ای جز خروج از منطقه ندارند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه سومین سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم و یادواره شهدای موشکی سپاه در جمع خبرنگاران گفت: شهید طهرانی‌مقدم نمونه‌ای از انسان‌هایی بود که بر مبنای باور و اعتقادات امام(ره) ‌رشد کرد.

وی افزود: همه توانمندی‌های نیروهای مسلح تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم در رویارویی ما با دشمن دارد و باید قبول کنیم آمریکایی‌ها یک توان نظامی دریاپایه هستند و خلیج فارس اصلی‌ترین نقطه عالم است و آنها برای ادامه سلطه‌شان هیچ چاره‌ای جز حضور در آن ندارند.

سردار فدوی ادامه داد: ‌ اما خلیج فارس برای کشورهای منطقه است و ایران کشور قدرتمند و تاثیرگذاری به حساب می‌آید و آمریکا قادر نیست راهی که رفته را به اتمام برساند و چاره‌ای جز رفتن از خلیج فارس ندارد که در این راستا توانمندی موشک‌های ما تاثیر دارد.

وی در پایان گفت: آمریکایی‌ها قدرت قابل دیده شدن را می‌فهمند در حالی که باید بدانند معنویت نیز تاثیر به سزایی دارد. ‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز