خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

جانباز شهید سردار صارمی عمرش را در پاسداری از انقلاب سپری کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۳۰

بی‌شک این پاسدار رشید اسلام عمرش را همواره با عشق به خاندان اهل بیت(ع)، رزم و جهاد در هنگامه نیاز و خدمت خالصانه و صادقانه در پاسداری از انقلاب سپری کرد. سردار شهید صارمی پس از سال‌ها تحمل آلام به جا مانده از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، عاقبت عشق دیدار رب، طاقتش را ربود و به دیار باقی شتافت.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: جانباز شهید سردار حسن صارمی سال‌ها عمرش را به پارسایی در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های برآمده از آن سپری کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی به مناسبت شهادت سردار حسن صارمی این جانباز سال‌های دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

در پیام فرمانده کل سپاه ضمن تسلیت به خانواده معظم شهید سرافراز صارمی آمده است: جانباز شهید صارمی با ردای سرخ شهادت، قامت سبز جان خویش را بیاراست تا جمال زیبای یار را در رفیق اعلی به نظاره بنشیند.

سرلشکر جعفری در این پیام افزوده است: بی‌شک این پاسدار رشید اسلام عمرش را همواره با عشق به خاندان اهل بیت(ع)، رزم و جهاد در هنگامه نیاز و خدمت خالصانه و صادقانه در پاسداری از انقلاب سپری کرد. سردار شهید صارمی پس از سال‌ها تحمل آلام به جا مانده از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، عاقبت عشق دیدار رب، طاقتش را ربود و به دیار باقی شتافت.

سرلشکر جعفری همچنین در این پیام عروج این فرمانده دلاور و وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای، خانواده معزز این شهید عرش‌نشین، دوستان و همرزمانش تسلیت گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز