خبرگزاری کار ایران

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

تشکیل بسیج جهان اسلام عملیاتی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۳۶

داعشی ها و تکفیری ها با حمایت مستکبرین تجهیز شده اند و رصد اطلاعاتی صورت گرفته نشان می دهد که آنها از این گروه های تروریستی پشتیبانی اطلاعاتی، تجهیزاتی، آموزشی و عملیات روانی و رسانه ای می کنند و به عینه در صحنه سوریه، عراق، فلسطین و لبنان شاهد این بودیم و اگر هوشمندی نبود به حتم حوادثو فجایع تلخ بیشتری را به مسلمانان تحمیل می کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگاران در زنجان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با بسیاری از کشورهای اسلامی در ارتباط و تعامل است و در واقع با بسیجیان تبادل اطلاعات، آموزش و فرهنگ دارد، افزود: این تعاملات در سایه یکدلی، وفاق، برادری و وحدت رویه شروع شده و اگر در کشورها مقاومت اسلامی صورت می گیرد رد پای سپاه اسلام در آنجا را بی شک باید شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا؛ سردار علی فضلی اظهار کرد: فرمان نورانی حضرت امام خمینی(ره) در دفاع از مظلومین و کشورهای اسلامی جزئی از وظایف و تکلیف است و اگر این حمایت ها، ارتباطات و تعاملات نبود به یقین شرایط دیگری در صحنه بین المللی داشتیم.

سردار فضلی افزود: داعشی ها و تکفیری ها با حمایت مستکبرین تجهیز شده اند و رصد اطلاعاتی صورت گرفته نشان می دهد که آنها از این گروه های تروریستی پشتیبانی اطلاعاتی، تجهیزاتی، آموزشی و عملیات روانی و رسانه ای می کنند و به عینه در صحنه سوریه، عراق، فلسطین و لبنان شاهد این بودیم و اگر هوشمندی نبود به حتم حوادثو فجایع تلخ بیشتری را به مسلمانان تحمیل می کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این سوال که در خصوص توان و سطح آمادگی رزمی و دفاعی سپاه و بسیج در مقابل تهدیدات سخت و نرم دشمنان گفت: خانواده بزرگ نیروهای مسلح ایران هر یک بر اساس وظیفه ای که عهده دار هستند در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند و بطور دائم سه مولفه مهم ' زمین، دریا و آسمان ' را با هوشیاری تمام به صورت شبانه روز رصد می کنند.

سردار فضلی افزود: امروز سراسر ایران اسلامی در شرایط بسیار خوب، مستعد و در نهایت امنیت قرار دارد و این ارمغان به حتم مورد عنایت مردم کشورمان قرار دارد و در حقیقت حکایت از هوشمندی و پاسداری شبانه روز نیروهای مسلح از مرزهای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی امنی را شاهد هستیم اظهار داشت: وقوع برخی حوادثو اتفاقات نشاندهنده این نیست که در دغدغه امنیتی به سر می بریم و امروز به لطف خدا، توان و صلابت نیروهای مسلح و هوشیاری و پشتیبانی مردم، کشور و مرزهای زمینی، آبی و هوایی ایران اسلامی از نهایت امنیت و آرامش برخوردار هستند.

سردار فضلی در پاسخ به سووال یکی از خبرنگاران در خصوص آسیب های فضای مجازی از طریق کشورهای غربی نیز گفت: فضای مجازی فضایی جدید و پیچیده است و باید با این مهم آشنایی عمیقی داشت چرا که بدون شناخت دقیق و هوشمندانه نمی توان برای مقابله با این تهدید نسخه ای را پیچید.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج در حوزه سایبر و فضای مجازی ظرفیت خوبی را ایجاد کرده است، یادآورشد: به همین منظور قرارگاه فضای مجازی در سازمان بسیج شکل گرفته و بسیج توانسته در حوزه عملیات سایبری، رسانه ای و بخش مجازی گام های بلندی را بردارد ولی این کافی نیست و برای رسیدن به شرایط مطلوب و مناسب نباید به این میزان قانع بود.

سردار فضلی تاکید کرد: امروز بسیج پرچمدار است و هرجا که برای نظام اسلامی مشکلی بوجود آید با تمام توان و آمادگی پای کار می آیند تا نشان دهند که حتی قله های سخت و دشوار نیز فتح شدنی است.

سردار فضلی افزود: امروز ظرفیت بی نهایت بسیج برکسی پوشیده نیست و حتی در اقتصاد مقاومتی نیز خروجی محور است و دولت می تواند در عرصه های مختلف ازجمله عرصه سازندگی و محرومیت زدایی از این ظرفیت بسیار بالا بهره وافری بگیرد.

رزمایش دو روزه الی بیت المقدس سه شهرستان زنجان در پادگان مالک اشتر سپاه ناحیه زنجان و دیگر شهرستان های استان نیز در اردوگاه های قدس و با هدف ارتقا سطح معنویت و بصیرت، حفظ و افزایش توان رزمی و آمادگی نیروهای بسیج گردان های واکنش سریع بیت المقدس و کوثر استان زنجان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز