خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

سعی دشمن در گره زدن موضوع اسید پاشی به امر به معروف

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۷۰۶

درحاشیه تجمع اعتراضی مردم اصفهان مقابل دادگستری تعدادی ازاعضای منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و ضد‌انقلاب دستگیر شدند. این شواهد نشان می دهد که دشمنان با وقوع چنین حوداثی قصد موج سواری بر روی احساسات مردم را دارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اصفهان در همایش «تخصصی نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر» که به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان برگزارشده بود با اشاره به اینکه اگر ما در مقابل پدیده‌ها و مسائل اجتماعی بی‌تفاوت باشیم، دودش بر چشم همهٔ ما خواهد رفت، ادامه داد: موج تبلیغاتی رسانه‌های دشمن و گره زدن جنایت کور اسیدپاشی به فریضه مهم الهی چون امربه معروف و نهی از منکر از سوی دشمنان سازماندهی‌شده و با هدف بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده، با اشاره به اینکه این حادثه موجب موج سواری عناصر معاند و ضد انقلاب شد که سعی می‌کنند این حادثه را به مهم‌ترین فرائض الهی منتسب کنند، تاکید کرد: مردم باید در مواجهه با این گونه اخبار، تولید کنندگان پیام‌ها، انگیزه آن‌ها و پیام‌های پشت پرده گردانندگان رسانه‌ها را بشناسند و شگردهای رسانه‌ها را درک کنند.

وی با بیان اینکه سعی دشمن در گره زدن موضوع اسید پاشی به امر به معروف پیام مهمی دارد و آن اهمیت این بخش تاثیرگذار در جامعه است، افزود: وقتی دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا نسبت این جنایت را به آمران به معروف و ناهیان از منکر بدهد معلوم می‌شود که نقش این افراد در جامعه بسیار مهم است و دشمن درصدد و در فکر حذف این بخش است.

وی با اشاره به اینکه ‌‌نهایت تلاش نیروهای انتظامی، عوامل اطلاعات، عناصربسیجی و سپاه صاحب الزمان(عج) دراستان به کار گرفته شده است تا عامل این جنایت و خشونت کور دستگیر شود، ادامه داد: عده‌ای که در جریان حادثه اسید پاشی در مقابل دادگستری اصفهان تجمع کردند، در میان آن‌ها افرادی از سازمان منافقین، عناصر سلطنت‌طلب و ضد انقلاب حضور داشتند که این شواهد نشان دهنده دشمنان انقلاب برای خدشه وارد کردن به امنیت روانی جامعه درتلاش هستند.

وی ادامه داد: با اخبار غیر موثق و شایعاتی که در جریان وقایع روز‌های اخیر رخ داده این مسئله به خوبی مشهود است. سطح سواد رسانه‌ای عامه مردم در مواجهه با شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی بسیار ضعیف است.

حسین‌زاده خواستار تشکیل یک اتاق فکر با حضور هنرمندان، فعالان رسانه‌ای و متخصصان امر در زمینه افزایش سطح رسانه‌ای جامعه شد و بیان داشت: ما به شدت به افزایش سواد رسانه‌ای مردم نیاز جدی داریم زیرا امکان دارد این حوادثباز هم تکرار شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با وقوع چنین حوداثی، قصد موج سواری بر روی احساسات مردم را دارند، گفت: درحاشیه تجمع اعتراضی مردم، تعدادی از اعضای منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و ضد‌انقلاب دستگیر شدند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های خارجی افزود: در حال حاضر بیش از ۹ هزار کانال رادیویی و ۱۸ هزار شبکه ماهواره‌ای در دنیا علیه ارزش‌های اسلامی و دینی در حال فعالیت هستند.

وی از متولیان برگزاری این همایش خواست تا هوشمندانه برای افزایش سواد رسانه‌ها در جامعه برنامه ریزی کنند زیرا بسیاری ازمردم از قابلیت نرم افزار‌ها و تکنولوژی‌های ارتباطی بر روی تلفن همراه و اینترنت آگاه نیستند.

همایش یک‌روزه نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر و با هدف تبیین این فریضه از سوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان در محل صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز