خبرگزاری کار ایران

معیدفر در گفت‌وگو با ایلنا:

نیلی مورد اعتماد دانشگاهیان است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۹۳

دانشگاه‌ها در طول یک سال گذشته با فراز و نشیب‌های متعددی روبه‌رو بوده است. هنوز در بسیاری از دانشگاه‌ها بی‌ثباتی دیده می شود. امیدواریم با مدیریت محمود نیلی آرامش و ثبات در دانشگاه‌ها حاکم شود.

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تاکید کرد: محمود نیلی دارای استقلال و مورد اعتماد دانشگاهیان است و می‌تواند خواست و مطالبات دانشگاهیان را تحقق بخشد و می‌تواند به پیشرفت کشور کمک کند.

سعید معیدفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم گفت: آقای نیلی سال‌ها سال‌ها مسئولیت پردیس فنی دانشگاه تهران را برعهده داشت و در سازوکاری دموکراتیک که مورد اعتماد دانشگاهیان بود، برای مسئولیت دانشگاه تهران انتخاب شد.

وی با بیان اینکه محمود نیلی بهترین گزینه برای تصدی وزارت علوم است، اظهار داشت: دانشگاه‌ها در طول یک سال گذشته با فراز و نشیب‌های متعددی روبه‌رو بوده است. هنوز دانشگاه‌های ما با بی‌ثباتی مواجهه‌اند و امیدواریم با مدیریت محمود نیلی آرامش و ثبات در دانشگاه‌ها حاکم شود.

استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران با بیان اینکه چاره کار نظام آموزش عالی استقلال دانشگاه‌هاست، یادآور شد: محمود نیلی دارای استقلال و مورد اعتماد دانشگاهیان است و می‌تواند خواست و مطالبات دانشگاهیان را تحقق بخشد و می‌تواند به پیشرفت کشور کمک کند.

معیدفر در پایان تاکید کرد: از من مجلس می‌خواهم به گزینه دانشگاهیان اعتماد کند و به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور بدون هیچ گونه پیش‌داوری سیاسی رای اعتماد دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز