خبرگزاری کار ایران

دعوت حزب مردمی اصلاحات برای حضور آیت الله هاشمی در انتخابات خبرگان:

تندوری در خبرگان هزینه ایجاد می کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۰۵

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با توضیح شرایط کنونی و نیاز به آرامش در کشور از دعوت رسمی جبهه مردمی اصلاحات از آیت الله هاشمی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان خبر داد.

دبیر حزب مردمی اصلاحات با برشمردن فضای کنونی جامعه و همچنین توضیح نقش فراجناحی آیت الله هاشمی، حمایت جبهه مردمی اصلاحات از حضور هاشمی برای انتخابات مجلس خبرگان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد زارع فومنی ضمن دعوت رسمی جبهه مردمی اصلاحات از آیت الله هاشمی برای حضور جدی در انتخابات گفت: آیت الله هاشمی فردی برای همه گروه ها و جریان هاست و شناسنامه انقلاب محسوب می شوند و به همین دلیل خواهان حضور ایشان هستیم.

وی با اشاره به تندروی های دوره پیش گفت: تندوری های گذشته برای کشور هزینه های سنگینی به وجود آورد. عده ای می خواهند همان هزینه ها را با تندروی شان به مجلس خبرگان منتقل کنند اما امیدواریم آیت الله هاشمی که توان جذب همه جریان های سیاسی را دارند، حتما در انتخابات خبرگان شرکت کنند.

زارع فومنی با گلایه از سیداحمد خاتمی به خاطر پیش آوردن بحثهای حاشیه ای مبنی عدم حضور هاشمی گفت: آقای خاتمی در شرایط کنونی به گونه ای صحبت می کنند که گویا سخنگوی آقای هاشمی هستند. در شرایط فعلی بحثهای این چنینی فرافکنی است و القا عدم حضور آیت الله هاشمی تهدید محسوب می شود. با این حال ما هیچگونه تهدیدی را نمی پذیریم و از آقای هاشمی درخواست داریم حتما در انتخابات خبرگان حضور داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز