خبرگزاری کار ایران

عارف در واکنش به خبر ریاستش در دانشگاه تهران:

مخلص همه دانشگاه تهرانی‌ها هستم / امیدوارم خدمتگذار خوبی باشم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۲۱

در ایران دو جریان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان وجود دارند؛ ما هم فعالیت‌های خودمان را به صورت منسجم شروع کرده‌ایم با قدرت و قوت از اردوگاه اصلاح‌طلبان وارد انتخابات خواهیم شد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به این سوال که در صورت پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران پاسخ شما چه خواهد بود، اذعان داشت: ما مخلص همه دانشگاه تهرانی‌ها هستیم و بنده با کمال میل پذیرای این موضوع خواهم بود. امیدوارم خدمتگذار خوبی باشم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف در حاشیه مراسم اولین سالگرد ارتحال حبیب‌الله عسگراولادی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: در ایران دو جریان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان وجود دارند؛ ما هم فعالیت‌های خودمان را به صورت منسجم شروع کرده‌ایم با قدرت و قوت از اردوگاه اصلاح‌طلبان وارد انتخابات خواهیم شد.

وی در خصوص اسید‌پاشی‌های اصفهان اظهار داشت: اقدامات قوه قضاییه و مراجع امنیتی تاکنون موثر بوده است، ولی باید منتظر حصول نتیجه و برخورد جدی با عوامل این حادثه باشیم.

عارف در پاسخ به این سوال که در صورت پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران پاسخ شما چه خواهد بود، اذعان داشت: ما مخلص همه دانشگاه تهرانی‌ها هستیم و بنده با کمال میل پذیرای این موضوع خواهم بود. امیدوارم خدمتگذار خوبی باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز