خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی اسید پاشی‌های اصفهان را به حوادثسال ۸۸ تشبیه کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۰۵۵

دشمن به دلیل شکست سنگینی که از تفکر انقلاب اسلامی خورده، در شرایط کنونی به جنگ و توطئه شدید فرهنگی و اعتقادی روی آورده و در این مسیر از رسانه‌های گروهی به صورت گسترده استفاده می‌کند.

فرمانده بسیج کشور گفت: دشمن به دلیل شکست سنگینی که از تفکر انقلاب اسلامی خورده، در شرایط کنونی به جنگ و توطئه شدید فرهنگی و اعتقادی روی آورده و در این مسیر از رسانه‌های گروهی به صورت گسترده استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار محمدرضا نقدی درمراسم اختتامیه اجلاسیه ملی سرداران و ۲۵۰۰شهد نجف آباد با اشاره به اینکه امروز خون شهیدان ما در فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران با سرعت زمینه‌ساز پیروزی ملت‌های مختلف شده که کشورهایی مانند عراق، افعانستان، لبنان و یمن بخشی از صحنه‌های درخشان پیروزی تفکر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت امروز که در کنار تمامی فشارهای اقتصادی، سیاسی و امنیتی دشمن علیه ملت ایران برخی زمزمه سازش و کنار آمدن با مستکبران را جهت کاستن از چنین حملات و توطئه‌هایی مطرح می‌کنند، باید راه درست را پیدا کرده و به سراغ خود شهدا برویم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: پاسخ چنین سوالاتی را باید از امثال شهید حاج احمد کاظمی پرسید که با دست خالی در برابر دشمنان این ملت ایستادگی کرد، باید از کسی مثل شهید محمد منتظری سوال کرد که سخت‌ترین شرایط را در زندان‌های مخوف رژیم پهلوی قدرتمندانه تحمل کرد و یا باید از شهدای تامین امنیت کردستان سوال کرد که بعضا روزانه ده‌ها نفر را تقدیم این راه می‌کردند.

سردار نقدی، با اشاره به طرح موضوعاتی مانند قرار گرفتن کشور در شرایط شعب ابی طالب و یا القای فضای ناامنی به دلیل چند مورد اسیدپاشی عوامل خود فروخته در سطح کشور ادامه داد: برخی مدعی‌اند برای کاهش فشار دشمن در عرصه‌های مختلف، چاره‌ای جز تعامل با آنها و کوتاه آمدن در برابرشان نداریم. ولی واقعیت این است که این ملت سخت‌تر از این شرایط را در طول سه دهه اخیر تحمل کرده و گذرانده و هیچ‌گاه حاضر به تسلیم در برابر آنها نشده و در آینده نیز این امر تکرار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حوادثامروز اصفهان مشابه مسائلی است که در فتنه سال ۸۸ اتفاق افتاد؛ طی رخدادهای سال ۸۸ عوامل آنها با انجام برخی اعمال، آنها را به نیروهای ارزشی و مومن نسبت داده و رسانه‌های آنان نیز با دامن زدن به آن سعی در تنش‌آفرینی و القای ناامنی در کشور داشتند.

وی لزوم دفع شیطنت‌های دشمن در عرصه‌های مختلف را مورد تاکید قرارداد و افزود: ایجاد تفرقه و دودستگی از جمله پرکاربردترین اقدامات دشمن در این عرصه است که در شهر نجف‌آباد نیز بارها از این حربه استفاده کرده‌اند. ولی به قول مقام معظم رهبری چنین جریان‌سازی‌هایی هیچ‌گاه در مورد مردم شهیدپرور این شهرستان موفق نخواهد بود.

سردار نقدی افزود: نجف آباد همواره در سال‌های انقلاب و دفاع مقدس الگوی دیگر نقاط کشور بوده و امید می‌رود در صحنه جدید جنگ فرهنگی نیز مردم این دیار باز هم خط‌شکن بوده و با برگزاری برنامه‌هایی مانند این اجلاسیه بتوانند گام‌های موثرتری در این مسیر بردارند.

حجت‌الاسلام ابوترابی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، جعفری‌نژاد فرمانده نیروی انتظامی، آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و تعدادی از اعضاء شورای شهر نجف آباد از دیگر حاضران در ای همایش بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز