خبرگزاری کار ایران

غفوری‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا: / تکرار /

آیت‌الله مهدوی کنی همواره افراد و جناح‌های سیاسی را به اخلاق و اعتدال دعوت می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۳۳

آیت‌الله مهدوی کنی مجاهدت‌های خالصانه‌ای در تمام دوران انقلاب اسلامی داشتند که مقام معظم رهبری هم به استمرار در مبارزه و حضور همیشگی‌شان در صحنه‌های مختلف انقلاب اشاره کردند.

رییس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: آیت‌الله مهدوی کنی یک وزنه بسیار اثرگذار و مهم در انقلاب اسلامی بودند و همواره افراد و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را به اخلاق و اعتدال چه در نظر و چه در عمل دعوت می‌کردند.

حسن غفوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به شخصیت تاثیرگذار مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: ایشان مجاهدت‌های خالصانه‌ای در تمام دوران انقلاب اسلامی داشتند که مقام معظم رهبری هم به استمرار در مبارزه و حضور همیشگی‌شان در صحنه‌های مختلف انقلاب اشاره کردند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی همیشه اخلاق و اعتدال را مدنظر خویش قرار می‌دادند، یادآور شد: ایشان یک وزنه بسیار اثرگذار و مهم در انقلاب اسلامی بودند و همواره افراد و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را به اخلاق و اعتدال چه در نظر و چه در عمل دعوت می‌کردند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که خلا فقدان آیت‌الله مهدوی‌کنی جبران‌پذیر است، اظهار داشت: ایشان فرد بسیار استثنایی بودند که در دوران قبل از انقلاب بسیار آب‌دیده شده بودند که این تجربه‌ها قابل تکرار نیست و بعید است انسان‌هایی نظیر ایشان در آینده داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز