خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت عراق با آیت‌الله هاشمی شاهرودی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۹۴

نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز رضایت از تشکیل کابینه عراق بر ضرورت همبستگی میان کلیه نیروهای ائتلاف عراق و لزوم همکاری و گسترش روابط میان دو کشور همسایه ایران و عراق تأکید نمودند.

رئیس هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه بعد از ظهر امروز با عادل عبدالمهدی وزیر نفت عراق دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه بعد از ظهر امروز با عادل عبدالمهدی وزیر نفت عراق دیدار کرد.

در این دیدار که در دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی انجام شد، نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز رضایت از تشکیل کابینه عراق بر ضرورت همبستگی میان کلیه نیروهای ائتلاف عراق و لزوم همکاری و گسترش روابط میان دو کشور همسایه ایران و عراق تأکید نمودند.

وی همچنین بر ضرورت بهبود وضعیت عمومی عراق و ارائه خدمات بیشتر و تلاش جهت برطرف نمودن مشکلات موجود تأکید کرد.

وزیر نفت عراق نیز با ابراز خرسندی از این دیدار به بیان ویژگی‌های دولت جدید و همگرایی همه تشکل‌های سیاسی و حضور حداکثری آنان در دولت اشاره نمود و بر عزم دولت برای برطرف نمودن کاستی‌ها و برخورد با گروه‌های افراطی از جمله گروهک تروریستی داعش و لزوم همکاری کشورهای منطقه در این خصوص تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز