خبرگزاری کار ایران

توضیحات جمعه‌ای درباره نامه وزارت کشور به مجلس

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۲۴

تمامی مواردی که مد نظر وزارت کشور است با لحاظ وظایف قانونی در زمینه حقوق شهروندی و امنیت روانی و فکری جامعه هم‌چنین با توجه به دغدغه‌های دینی علما و ملاحظات پاسداشت ارزش‌های اسلامی در این نامه مورد توجه قرار گرفته است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با اشاره به نامه حوزه امور مجلس وزارت کشور به مجلس شورای اسلامی روند تنظیم و محتوای این نامه را تبیین کرد.

به گزارش ایلنا، جمعه‌ای درباره روند ارسال این نامه اظهار کرد: وزارت کشور به طور معمول نظرات خود را در رابطه با لوایح و طرح‌هایی که مرتبط با این وزارتخانه است به مجلس اعلام می‌کند و در این خصوص نیز حوزه امور مجلس وزارت کشور نظرات این وزارتخانه را طی نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که در این نامه جنبه‌های حقوقی موضوع مورد یادآوری قرار گرفته است.

او افزود: تمامی مواردی که مد نظر وزارت کشور است با لحاظ وظایف قانونی در زمینه حقوق شهروندی و امنیت روانی و فکری جامعه هم‌چنین با توجه به دغدغه‌های دینی علما و ملاحظات پاسداشت ارزش‌های اسلامی در این نامه مورد توجه قرار گرفته است.

جمعه‌ای توجه به زیرساخت‌ها و الزامات اعمال قانون از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و توجه به ابعاد فرهنگی جامعه در راستای تکالیف عمومی و وظایف و رسالت‌ دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی را از دیگر موضوعاتی برشمرد که در این نامه لحاظ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز