خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

سازمان بسیج اساتید کشور درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۹۱

فقدان عالم وارسته، استاد اخلاق و ریاست مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی که از علمای شجاع و انقلابی نهضت اسلامی بوده و از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه های حساس انقلاب حضور فعال و موثر داشته اند، ضایعه‌ای بزرگ و جبران ناپذیر است.

سازمان بسیج اساتید کشور با صدور پیامی در گذشت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان را به مقام عظمای ولایت، جامعه دانشگاهی و عموم ملت شریف ایران بویژه خاندان مکرم ایشان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سازمان بسیج اساتید کشور با صدور پیامی در گذشت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان را به مقام عظمای ولایت، جامعه دانشگاهی و عموم ملت شریف ایران بویژه خاندان مکرم ایشان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«فقدان عالم وارسته، استاد اخلاق و ریاست مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی که از علمای شجاع و انقلابی نهضت اسلامی بوده و از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه های حساس انقلاب حضور فعال و موثر داشته اند، ضایعه‌ای بزرگ و جبران ناپذیر است.

از جمله خصوصیات برجسته ایشان تبعیت و پیروی از ولایت و حضور در میادینی است که جز دغدغه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است.

سازمان بسیج اساتید کشور رحلت آن عالم ولایت‌مدار را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام عظمای ولایت، جامعه دانشگاهی و عموم ملت شریف ایران بویژه خاندان مکرم ایشان تسلیت گفته و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسألت می‌کند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز