خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه مطرح شد: / ۳ /

بی‌اطلاعی محسنی اژه‌ای از بازداشت دو تن از ماموران ارشد نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۲۱

ضرب و شتم موجب سرایت بیماری شهید خلیلی شده و نگفتم که یکی از عوامل موثر در فوت وی بوده است. / قاضی این پرونده تشخیص داده که ضرب و شتم عمدی بوده و بر این اساس حکم صادر کرده و نمی‌تواند در این مورد تخفیفی بدهد

سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت دو تن از ماموران ارشد نیروی انتظامی ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در هفتاد و یکمین نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص بازداشت دو تن از ماموران ارشد نیروی انتظامی ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: من از این مسئله خبری ندارم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به رضایت خانواده شهید خلیلی در زمان حیات وی و دریافت بیمه صد میلیونی و اینکه پزشکی قانونی اعلام کرده بود این ضرب و شتم یکی از عوامل موثر در فوت وی بوده آیا فکر نمی‌کنید حکم قصاص در این خصوص زیاد باشد؟ اظهار داشت: من در جلسات خود اعلام کردم که ضرب و شتم موجب سرایت بیماری شهید خلیلی شده و نگفتم که یکی از عوامل موثر در فوت وی بوده است.

معاون اول قوه قضاییه افزود: قاضی این پرونده تشخیص داده که ضرب و شتم عمدی بوده و بر این اساس حکم صادر کرده و نمی‌تواند در این مورد تخفیفی بدهد چرا که این پرونده شاکی خصوصی دارد و شاکیان نیز تقاضای قصاص کرده‌اند.

محسنی‌ اژه‌ای با بیان اینکه این حکم قطعی نیست و باید به دیوانعالی کشور برود، تصریح کرد: با این وجود رضایت قبلی خانواده شهید خلیلی بابت ضرب و جراحت بوده نه بابت قتل و هم‌اکنون موضوع پرونده عوض شده است.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: البته در موارد بسیاری اولیای دم ابتدا درخواست قصاص می‌کنند و با گذشت زمان رضایت می‌دهند. شاید خانواده شهید خلیلی نیز مانند گذشته در این مورد هم اعلام رضایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز