خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اطلاعات استان کرمان:

وزارت اطلاعات ما بر محور اخلاق و به صورت فراجناحی عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۰۸

سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی آحاد مردم و امنیت ملی و فراملی را مد نظر دارد ولی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به اقلیتی که صاحب نفوذ هستند، نگاه می‌کنند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان گفت: وزارت اطلاعات ما بر محور اخلاق و به صورت فراجناحی عمل می‌کند و به جریان و گروه خاصی وابسته نیست.

به گزارش ایلنا، " جباری " در همایش یک روزه سی‌امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات ضمن گرامیداشت یاد شهدایی که در گمنامی با مجاهدت خاموش در راستای اقتدار نظام اسلامی تلاش کردند، افزود: وزارت اطلاعات با همت نیروهای با ایمان، متعهد، دلسوز و انقلابی وزارت اطلاعات، خدمات بزرگی برای انقلاب و نظام انجام داده و اکنون پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

وی هدف از برگزاری همایش را پاسداشت سی‌امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات برشمرد و افزود: تجدید عهد با حضرت امام که به همه ما عزت اسلامی و انقلابی دادند، از دیگر اهداف برپایی این همایش است.

جباری خاطر نشان کرد: در همین راستا شعار «امنیت برای مردم و اقتدار برای ایران اسلامی» شعار این همایش است.

وی اظهار کرد: در قانون، شرح وظایف وزارت اطلاعات، کشف توطئه‌ها و براندازی جاسوسی و اغتشاش علیه استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور در ابعاد داخلی و خارجی عنوان شده است.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با اشاره به تفاوت‌های سرویس‌های اطلاعاتی ما و بیگانگان، افزود: اولین تفاوت به سیستم فرماندهی باز می‌گردد که در کشور ما وزارت اطلاعات زیر نظر ولی فقیه اداره می‌شود و تمام تصمیمات مبتنی بر نظر مقام معظم رهبری است در حالی که در کشورهای دیگر این تصمیمات زیر نظر حکام و افراد خاص می‌باشد.

وی دیگر تفاوت را در نگاه مردمی وزارت اطلاعات برشمرد و تصریح کرد: سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به مردم نگاه حزبی، فردی و جریانی دارند و خود را خدمتگزار مردم نمی‌دانند.

جباری خاطر نشان کرد: سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی آحاد مردم و امنیت ملی و فراملی را مد نظر دارد ولی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به اقلیتی که صاحب نفوذ هستند، نگاه می‌کنند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان محور حرکت در سرویس‌های اطلاعاتی داخلی را شرع مقدس و مبانی اعتقادی دانست و گفت: در کشورهای دیگر اینگونه نیست.

جباری حرکت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی بر مدار قانون و پرهیز از قانونگریزی را از دیگر تفاوت‌های آن با سایر سرویس‌های بیگانه برشمرد و افزود: وزارت اطلاعات ما بر محور اخلاق و به صورت فراجناحی عمل می‌کند و به جریان و گروه خاصی وابسته نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز