خبرگزاری کار ایران

بیانیه سپاه به مناسبت شهادت تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۰۱

شهادت تعدادی از مسئولین و کارکنان شجاع، پرتلاش و خدوم نیروی انتظامی که در راستای انجام مأموریت‌های امنیتی و انتظامی - در سانحه هوایی – رقم خورد از وقایعی است که خواهد توانست نویدبخش فرجام و عاقبت به خیری توأم با شهادت در راه خدا را برای نگهبانان مرزهای کشور و امنیت آفرینان جامعه اسلامی قرار گیرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای شهادت تعدادی از کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی در سانحه سقوط هواپیما را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: تردیدی نیست باب شهادت و نیل به قله‌های افتخار و جاودانگی همواره در برابر نیروهای مسلح و مدافع استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان‌ها و دستاوردهای سترگ و تاریخ ساز انقلاب اسلامی همواره گشوده است و این مدال افتخار در هر مقطعی نام فرزندان غیور و مجاهد ملت ایران در سازمان های نظامی، انتظامی و امنیتی را برای همیشه ماندگار و الهام بخش می‌سازد.

این بیانیه می افزاید: شهادت تعدادی از مسئولین و کارکنان شجاع، پرتلاش و خدوم نیروی انتظامی که در راستای انجام مأموریت‌های امنیتی و انتظامی - در سانحه هوایی – رقم خورد از وقایعی است که خواهد توانست نویدبخش فرجام و عاقبت به خیری توأم با شهادت در راه خدا را برای نگهبانان مرزهای کشور و امنیت آفرینان جامعه اسلامی قرار گیرد.

در پایان این بیانیه، با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) خانواده معظم شهیدان سانحه و نیز آحاد ملت قدرشناس ایران آمده است: آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه مرزبانان نیروی انتظامی و نیروهای زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی در نقاط مرزی میهن عزیزمان با حضور هوشیارانه و هوشمندانه در عرصه مأموریت‌های خطیر محوله اجازه نخواهند داد آسیب و تهدیدی به نعمت امنیت و آرامش پایدار و مثال زدنی ایران اسلامی وارد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز