خبرگزاری کار ایران

منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا:

اقتدارگرایان از تحرک و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۵۶

کشور دارای قانون است و باید بر اساس قانون رفتار کرد. / من به اقتدارگرایان توصیه می‌کنم نسبت به رفتارها و عملکرد خودشان بازنگری اعمال کنند. / هم از فرمانداری و هم از اداره اماکن مجوزهای لازم برای برگزاری همایش حزب اعتماد ملی دریافت کرده‌ایم.

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: اقتدارگرایان از تحرک و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتشار اخباری از سوی برخی از رسانه‌ها علیه همایش حزب اعتماد ملی در روز دوشنبه گفت: کشور دارای قانون است و باید بر اساس قانون رفتار کرد.

وی با بیان اینکه نباید قانون و اخلاق را براساس سلیقه و نظرات جناحی تفسیر کرد، اظهار داشت: متاسفانه این افراد در گذشته رفتارهای ضداخلاقی بسیاری داشته‌اند و نتیجه این رفتارهایشان را هم در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری مشاهده کردند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: من به این افراد توصیه می‌کنم نسبت به رفتارها و عملکرد خودشان بازنگری اعمال کنند.

منتجب‌نیا در خصوص اینکه برخی رسانه‌های می‌گویند همایش حزب اعتماد ملی بدون مجوز برگزار شده است؟ خاطرنشان کرد: این یک دروغ است چراکه هم از فرمانداری و هم از اداره اماکن مجوزهای لازم برای برگزاری این همایش را دریافت کرده‌ایم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه به نظر می‌رسد اقتدارگرایان از همایش حزب اعتماد ملی احساس ترس و وحشت می‌کنند، تصریح کرد: اقتدارگرایان از تحرک و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز