خبرگزاری کار ایران

کوهکن در جمع خبرنگاران:

مطرح شدن رفع حصر توسط اصلاح‌طلبان حرکت اشتباهی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۵۵۶

برخورد نظام با فتنه‌گران سال ۸۸ برخورد طبیعی بود و در هیچ جای دنیا هیچ نظامی با منتقدان و معترضان خود مانند جمهوری اسلامی ایران برخورد نمی‌کند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مطرح شدن رفع حصر توسط اصلاح‌طلبان حرکت اشتباهی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه مراسم ترحیم صبیه حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی در پاسخ به این سوال که هدف اعضای حزب اعتماد ملی را از برگزاری همایش روز گذشته و شعارهای آنها چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: اصلاح‌طلبان خودشان باید در این باره پاسخگو باشند و من اطلاعی ندارم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا وزارت کشور برای برگزاری چنین همایشی باید مجوز بدهد، بیان کرد: برای برگزاری هر همایشی باید موضوع برنامه‌ها ارائه شود و اصلاح‌طلبان باید بدانند اگر می‌خواهند به صحنه قبل برگردند، می‌بایست از اقدامات سال ۸۸ خود تبری جویند و آنها که سکوت کرده‌اند، باید عذرخواهی کنند. به هر حال بحثبراندازی مطرح بود و حرکت آنها حرکت عادی نبود.


کوهکن گفت: برخورد نظام با فتنه‌گران سال ۸۸ برخورد طبیعی بود و در هیچ جای دنیا هیچ نظامی با منتقدان و معترضان خود مانند جمهوری اسلامی ایران برخورد نمی‌کند.


وی درباره مطرح شدن رفع حصر توسط اصلاح‌طلبان گفت: این حرکت، حرکت اشتباهی است.


کوهکن در ارزیابی خود از همایش وحدت اصول گرایان گفت: این همایش خوبی بود و مهم‌تر آنکه همه سلایق اصول‌گرایی در آن حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز