خبرگزاری کار ایران

فاطمه هاشمی:

دیگر فضای امنیتی گذشته در دانشگاه‌ها وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۴۳

اعتقاد ما بر این است که دانشجویان با احترام به قانون و رعایت نظم و انظباط در محیط دانشگاه به کار خود ادامه دهند و مسوولان هم قطعا از فعالیت دانشجویان قانونمند حمایت خواهند کرد.

جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب روز دوشنبه به دیدار فاطمه هاشمی رفسنجانی رفتند.

به گزارش ایلنا، فاطمه هاشمی طی سخنانی در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب اظهار کرد: دانشجو باید قانون‌پذیر باشد و دانشگاه باید در خدمت دانشجو باشد و با اخلاق اسلامی با دانشجو رفتار کند.

وی افزود: دانشجویان باید فعال‌تر از گذشته باشند چرا که دیگر آن فضای امنیتی گذشته در دانشگاه‌ها وجود ندارد و فضا برای فعالیت دانشجویان بازتر شده است.

فاطمه هاشمی خاطرنشان کرد: مغز متفکر هر جامعه‌ای دانشجویان آن جامعه هستند و آنها باید علاوه بر آموزش در دانشگاه پیگیر مسائل روز کشور باشند.

وی با بیان اینکه دانشجو باید با محیط اطرافش در تماس باشد و با همه تفکرات در ارتباط باشد، گفت: دانشجویان باید از این فرصت‌ها در جهت روشنگری جامعه استفاده کنند.

فاطمه هاشمی تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که دانشجویان با احترام به قانون و رعایت نظم و انظباط در محیط دانشگاه به کار خود ادامه دهند و مسوولان هم قطعا از فعالیت دانشجویان قانونمند حمایت خواهند کرد.

وی در پایان اظهار کرد: دانشجویان باید در هر قسمت دانشگاه یا جامعه ضعف و کم‌کاری می‌بینند وارد شوند و با روحیه مطالبه‌گری خود خواهان برطرف شدن مشکلات شوند و اصلا به جناح‌های سیاسی توجهی نداشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز