خبرگزاری کار ایران

مازندرانی:

صداوسیما فقط به دنبال تخریب چهره میرزاده است / دانشگاه آزاد میان رسانه‌ها تنهاست

کد خبر : ۲۰۹۳۵۲

رهبری هم گفتند من نسبت به عملکرد صدا و سیمااعتراض دارم. دولت، رئیس قوه قضاییه، رئیس قوه مجریه هم با صدا و سیما مشکل دارند. امیدواریم که با تغییر ریاست صدا و سیما در آبان ماه شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان گفت: برنامه های جامع و کاملی برای ارتباط میان دانشجوها با روزنامه و ریاست دانشگاه در نظر گرفته ایم. روزنامه فرهیختگان آماده است تا نشریات دانشجویی را برای دانشجویان تبلیغ کند.

به گزارش ایلنا، احسان مازندرانی در نخستین اردوی سراسری تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد، با بیان اینکه " سلامت رهبر معظم انقلاب نیاز به شکرانه دارد، زیرا با وجود ایشان است که از دشمان اسلام دور مانده‌ایم " اظهار کرد: طی چند ماه اخیر دانشگاه آزاد با شکل هجمه های جدیدی رو به رو شده است. چند خبرگزاری وجود دارند که از زمان نامه جمع کردن برای تغییر آقای دانشجو علیه ما کار کرده اند و تا به امروز نیز به هجمه های خود پایان ندادند. دیدید که برخی از نمایندگان مجلس و رسانه ها علیه بخش نامه حجاب که برای جذب حداکثری صادر شده بود، چه کردند. آیا درست است کسی که از لحاظ تحصیلی از دانشجو پایین تر است و حفاظت فیزیکی را به عهده دارد به دانشجو بگوید چه بپوشد؟

وی در ادامه، با اعتراض به عملکرد صدا و سیما گفت: سیاست صدا و سیما بدترین موضع گیری را علیه افزایش شهریه های دانشگاه آزاد اسلامی داشت. هیچ وقت آیین نامه های این دانشگاه برای بهداشت و سلامت دانشجو و یا بهبود نقل و انتقالات را نپرسید اما از آن بخشنامه حجاب سو استفاده کرد. اینکه دانشگاه آزاد با افزایش ظرفیت از مهاجرت دانشجوها جلوگیری کرده را پوشش نداد. سخنان صریح آقای میرزاده که در جمع خود شما هم بوده را انعکاس نداد و فقط به دنبال تخریب چهره آقای میرزاده است.

مازندرانی خاطر نشان کرد: آقای میرزاده از خاکی‌ترین چهره‌های مدیریتی است که من تا به حال دیده ام. برای یک افطاری ۵۰ مدیر رسانه را دعوت کرده بودیم اما ایشان گفتند که از شهریه دانشجوها نمی شود افطاری داد، دکتر میرزاده با قبلی ها که ۱۸۰میلیون از شهریه دانشجوها را صرف دندانپزشکی خود و خانواده شان می کردند تفاوت فاحشی دارد. این حسن آقای میرزاده است که به جای نگاه بخشی، دیدگاه ملی دارند و می خواهند با افزایش ظرفیت ها جلوی مهاجرت های تحصیلی به خارج را بگیرند.

وی افزود: ببینید صدا و سیما را چه کسی اداره می کند؟ معاونش کیست؟ عضو موسس کدام حزب و تشکل هستند. تکلیف این ها با آقا هاشمی روشن است. اگر خاطرتان باشد رهبری هم گفتند من نسبت به عملکرد صدا و سیمااعتراض دارم. دولت، رئیس قوه قضاییه، رئیس قوه مجریه هم با صدا و سیما مشکل دارند. امیدواریم که با تغییر ریاست صدا و سیما در آبان ماه شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان، با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای علیه دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد تنها است و نیاز به کمک دارد. تکلیف صدا و سیما و سایت‌های همسو با آن مشخص است. به همین علت می‌گویم که رسانه دانشگاه، شما دانشجویان هستید. شما باید اخبار نادرست سیما را برای خانواده‌هایتان با دلیل تحلیل کنید. شما باید به دوستان و خانواده هایتان افق روشن دانشگاه آزاد اسلامی را نشان دهید. دانشگاه آزاد راهی جز بهتر شدن ندارد و به زودی به موفقیت های بیشتری دست پیدا می کند.

وی در ادامه تاکیید کرد: ۱۰تا ۱۲ رییس واحد با گزارش های تشکل های دانشجویی تغییر کرده است. امکان ندارد که شما مسئله ای را مطرح کنید و من و یا خود آقای میرزاده پیگیر نشویم. این خیلی مهم است و نشان می دهد که شرایط نسبت به قبل تغییر کرده است. از همین رو می خواهیم که طرح دانشجو - خبرنگار را در دانشگاه آزاد اجرا کنیم.

مازندرانی گفت: اپلیکیشن‌هایی را برای ارتباط بهتر و موثرتر میان دانشجو ها با مدیران دانشگاه در نظر گرفته‌ایم که تا چند ماه دیگر راه اندازی می‌شود.

وی همچنین گفت: اکثر کارمندان و خبرنگاران روزنامه فرهیختگان دانشجو هستند و ما خوشحال می شویم تعامل بیشتری نیز با تشکل های دانشجویی برقرار کنیم. چون این روزنامه در وهله اول برای دانشجویان است بعد اساتید و در آخر کارمندان و روسای واحدها مدنظر ما هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز