خبرگزاری کار ایران

رضایی در واکنش به ضرورت حضور میرحسین موسوی در تلویزیون:

همه کسانی که در جنگ بودند، باید در رسانه‌های عمومی به سوالات مردم پاسخ دهند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۸۷

ما خط قرمزهایی داریم و اگر هر گروهی پا فراتر از آنها بگذارد، با تمام امکانات در برابر آن خواهیم ایستاد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اظهارنظر خود در مورد اینکه باید میرحسین موسوی در تلویزیون حاضر شده و درباره جنگ صحبت کند، بیان کرد: ‌ همه کسانی که در جنگ بودند، باید در رسانه‌های عمومی بیایند و به سوالات مردم پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم ترحیم مادر آیت‌الله هاشمی شاهرودی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر داعش به کربلا و نجف حمله یا هتک حرمت کند واکنش ایران چیست، گفت: ما خط قرمزهایی داریم و اگر هر گروهی پا فراتر از آنها بگذارد، با تمام امکانات در برابر آن خواهیم ایستاد.

وی درباره مسائل عراق و تجزیه این کشور گفت: ‌مسائل مربوط به خاک عراق را دولت و مجلس این کشور باید بررسی کند و ما در مورد امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی‌کنیم.

رضایی در پاسخ به سوال دیگری درباره پرونده رسیدگی به دارایی مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: این پرونده در حال بررسی است که شامل همه مسئولان در سراسر کشور می‌شود و تا دو جلسه آینده به نتیجه نهایی خواهد رسید.

وی در پایان درباره اظهارنظر خود در مورد اینکه باید میرحسین موسوی در تلویزیون حاضر شده و درباره جنگ صحبت کند، بیان کرد: ‌ همه کسانی که در جنگ بودند، باید در رسانه‌های عمومی بیایند و به سوالات مردم پاسخ دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز