خبرگزاری کار ایران

شمخانی:

شکل‌گیری فرهنگ مقاومت در دفاع مقدس سرمایه‌ای ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۶۷

شکل‌گیری فرهنگ مقاومت و روحیه بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس سرمایه‌ای ماندگار و کم نظیر است به گونه‌ای که راه حل بسیاری از مشکلات کنونی کشور از جمله در عرصه اقتصادی را نیز استفاده از این الگو است.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با تجلیل از فداکاری‌های فرماندهان و رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس، پیروزی در این حماسه کم‌نظیر را موجب استحکام، استقلال و افزایش اقتدار نظام و انقلاب اسلامی ایران دانست.

به گزارش ایلنا، علی شمخانی در گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی و ایجاد فرهنگ بسیجی را دستاوردهای برجسته دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: برخلاف دویست سال گذشته در عین تهاجم سخت و همه‌جانبه دشمن هیچ بخشی از ایران اسلامی جدا نشد و این مهم جز با فداکاری آحاد مردم و نیروهای مسلح امکان‌پذیر نبود.

او افزود: شکل‌گیری فرهنگ مقاومت و روحیه بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس سرمایه‌ای ماندگار و کم نظیر است به گونه‌ای که راه حل بسیاری از مشکلات کنونی کشور از جمله در عرصه اقتصادی را نیز استفاده از این الگو است.

شمخانی فرهنگ بسیجی را ناشی از ایجاد هم‌گرایی میان اصناف، قشرهای مختلف مردم و نیروهای مسلح تحت رهبری امام راحل(ره) دانست که در سال‌های دفاع مقدس در گرما و سرما، پیروزی و شکست و در مناطق مختلف و با انگیزه الهی در سال‌های غربت جنگ حضور داشتند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: این فرهنگ امروزه باید به عنوان سرمایه بی‌بدیل مورد اهتمام و صیانت قرا گیرد و از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس نیز به عنوان میراث‌داران و بنیان‌گذاران این فرهنگ بیش از پیش بهره‌برداری شده و این فرهنگ ارزشمند به نسل‌های آینده منتقل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز