خبرگزاری کار ایران

نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی:

در خفا مشکلاتمان را مطرح کرده‌ و آهسته گریه کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۵۹

ما دوست داریم و توقع داریم که مشکلات اقلیت‌ها حل شود ولی حاضر نیستم بخاطر آن کشور ایران مورد هجوم بیانیه‌ها، اعلامیه‌ها و قطعنامه‌ها قرار بگیرد.

نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در خفا مشکلاتمان را مطرح کرده‌ایم و آهسته گریه کرده‌ایم زیرا اعتقاد داریم ممکن است گریه باصدای بلند کشور را به خطر بیندازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسفندیار اختیاری در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اقلیت‌های دینی با دورود بر همه پیام آوران الهی، سرزمین ایران وهمه شهدا بیان کرد: ما آرامش و امنیتی که امروز شاهد آن هستیم به برکت شهدا و ایثارگری‌های آن هاست.

نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افتخارما امروز باید این باشد که در این کشور قبل از آنکه وابسته به دین، ‌نژاد و قومیتی خاص باشیم همه ما ایرانی هستیم، این موضوعی است که خیلی‌ها در برابر آن سکوت کرده‌اند.

نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مشاده می‌کنیم زمانی که ایران مورد هجوم قرار می‌گیرد همه در کنار همه برای مقابله با دشمن آماده شدند.

اختیاری با بیان اینکه ملت ما هیچ‌گاه نِژاد پرست نبوده است، تصریح کرد: ما در طول تاریخ مشاهده کرده‌ایم مردم ایران هیچ‌گاه مرتکب نسل کشی نشده‌اند، مافرهنگی تاریخی داریم، زمانی که کوروش کشوری را تصرف می‌کرد همه را بر دین خود آزاد می‌گذاشت.

وی با اشاره به جنایات گروه داعش در منطقه گفت: در این گره داعش هم ادیان مختلف حضور دارند که سر دیگران را می‌برند، ولی بین آن‌ها و سرزمین ایران با فرهنگ غنی تفاوت است.

اختیاری اضافه کرد: امروزدر حالی که به گفته سفیر این کشور درایران، ۳۰۰ آلمانی در گروه داعش فعال هستند ما مشاهده می‌کنیم که هیچ ایرانی عضو این گروه تروریستی نیست و این مسئله از فرهنگ ما سرچشمه می‌گیرد.

وی با اشاره به مشکلات زرتشتیان و اقلیت‌های دینی درکشور بیان کرد: ما در طول تاریخ دارای مشکلاتی بوده‌ایم ولی با همه این مشکلات توانسته‌ایم به خوبی در کنار هم زندگی کنیم. این از فرهنگ ما سرچشمه می‌گیرد که امروز متاسفانه بعضی‌ها نمی‌خواهند راجع به آن بحثو آن را قبول کنند. تحت این شرایط است که خیلی از مشکلات ما حل می‌شود.

نماینده زرتشتیان در مجلس شواری اسلامی گفت: ما دوست داریم و توقع داریم که مشکلات اقلیت‌ها حل شود ولی حاضر نیستم بخاطر آن کشور ایران مورد هجوم بیانیه‌ها، اعلامیه‌ها و قطعنامه‌ها قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: در خفا مشکلاتمان را مطرح کرده‌ایم و آهسته گریه کرده‌ایم زیرا اعتقاد داریم ممکن است گریه باصدای بلند کشور را به خطر بیندازد.

اختیاری در پایان گفت: برخی در کشور دوست ندارد این موضوع را بپذیرند که همه ایرانی هستیم و داری تاریخی مشترک در کنار هم زندگی کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز