خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ساوه در گفت‌وگو با ایلنا:

نمایندگان نباید دنبال اختلاف افکنی باشند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۲۱

بحثجدایی ساوه از استان مرکزی هرگز مطرح نیست و این حرف مردم ساوه نیست / با توجه به دعوت مقام معظم رهبری به وحدت این سخنان و ایجاد تنش و قومیت گرایی و تفرقه هرگز به صلاح نیست.

حجت الاسلام تقوی امام جمعه ساوه گفت: بحثجدایی ساوه از استان مرکزی هرگز مطرح نیست و این حرف مردم ساوه نیست و مردم چنین خواسته‌ای ندارند و مردم دنبال حل مشکلات خودشان هستند از سوی دیگر معلوم نیست قم تاجی به سر ساوه بزند که اراک نزده باشد.

امام جمعه ساوه در گفت‌وگو با ایلنا افزود: در شرایط فعلی کشور طرح این مباحثاز سوی نماینده ساوه در مجلس بوی سیاسی می‌دهد و اهداف دیگری را دنبال می‌کند که با توجه به دعوت مقام معظم رهبری به وحدت این سخنان و ایجاد تنش و قومیت گرایی و تفرقه هرگز به صلاح نیست و من با خانم نماینده صحبت می‌کنم تا دیگر این مباحثمطرح نشود و خواسته وی نیز توجه مرکز استان به ساوه به عنوان دومین شهر بزرگ استان است.

وی یادآور شد: نماینده‌ها قبل از همه موظفند به قانون عمل کنند و وظیفه آنان تصویب قوانین است و نباید دنبال اختلاف افکنی باشند.

حجت الاسلام تقوی شهر ساوه را نیازمند توجه جدی دانست و افزود: شهر ساوه با توجه به مهاجرپذیر بودن و وجود کارخانه‌های متعدد بزرگ در این شهرستان از لحاظ فرهنگی ناهمگون است و این مشکلات زیادی را برای ساوه ایجاد کرده است که یکی از این‌ها آمار بالای طلاق در شهرستان است.

وی مشکل عمده دیگر ساوه را بحثکمبود اب دانست و خواستار توجه و حل این مشکل شد.

امام جمعه ساوه در خصوص بررسی کارنامه دولت روحانی گفت: دولت دکتر روحانی یکسال است که مشغول به کار شده و در این مدت توانسته آرامش روحی و روانی را به جامعه بازگرداند و در کنترل تورم و تنش زدایی در سطح جهان و مطرح کردن حقوق ملت در دنیا موفق عمل نماید.

حجت الاسلام تقوی افزود: دولت در انتصابات خود در استان بسیار خوب عمل کرده و از افراد با تجربه و دانش کافی بهره برده است و این دقیقا رفتاری بر اساس نامه امیرالمومنین به مالک اش‌تر است که توصیه نمود افراد با تجربه را در مصدر امور قرار دهد و این یک امتیاز بزرگ دولت روحانی است.

وی افزود: استاندار مرکزی فردی است که در امور اجرایی در سمتهای بالای مدیریتی همیشه حضور داشته و توان اجرایی و مدیریتی بالایی دارد و فردی انقلابی و در خط امام و رهبری است و تمام اصول لازم برای مدیریت استان را دارد.

امام جمعه ساوه یادآور شد: فرماندار ساوه نیز حدود ۴ ماه است که منصوب شده و نمی‌توان قضاوت درستی از عملکرد وی داشت ولی ۲۰ سال حضور وی به عنوان فرماندار و سوابق اجرایی متعدد وی، قطعا از ایشان فردی با تجربه و آگاه ساخته که توان انجام امور را دارد.

امام جمعه ساوه در پایان یادآور شد: توجه به ساوه خواسته مردم ساوه است و فرمانداری ویژه در دولت قبل فقط اسمی از آن را داشت و هیچ چیز خاصی که باعثویژه شدن آن باشد وجود نداشت که امیدواریم با توجه دولت دکتر روحانی این خاص بودن و ویژه بودن مور توجه جدی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز