خبرگزاری کار ایران

زیباکلام در گفت‌وگو با ایلنا:

ادبیات رئیس جمهور در سخنرانی سازمان ملل ارزنده بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۴۳

سخنان آقای روحانی از این جهت که همانند آقای احمدی‌نژاد بر ادبیات دشمنی با غرب تاکید نداشت، بر شعارهای غیرواقعی و پوپولیستی تاکید نداشت و اینکه مردمان دنیا با ما هستند و می‌خواهند از ما الگوبرداری کنند وجود نداشت، سخنان ارزنده‌ای بود.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران ادبیات رئیس جمهور در سخنرانی سازمان ملل را ارزنده توصیف کرد.

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سخنرانی روز گذشته رئیس جمهور در سازمان ملل متحد گفت: آقای روحانی در سخنرانی‌شان، حرف تازه و نگاه جدیدی را مطرح نکردند و در واقع، سخنان روز گذشته رئیس جمهور در واقع همان تکرار مواضع گذشته بود.

وی با بیان اینکه در سخنان رئیس جمهور مسئله پرونده هسته‌ای ایران و مسئله افراط‌گری و گروه داعش اختصاص داشت، یادآور شد: ایشان بر عدم افراط‌گری و لزوم اعتدال سخن گفتند ولی می‌توانستند در رابطه با داعش بگویند که داعش محصول استبداد، دیکتاتوری و فقدان توسعه است.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی ادامه داد: البته سخنان آقای روحانی از این جهت که همانند آقای احمدی‌نژاد بر ادبیات دشمنی با غرب تاکید نداشت، بر شعارهای غیرواقعی و پوپولیستی تاکید نداشت و اینکه مردمان دنیا با ما هستند و می‌خواهند از ما الگوبرداری کنند وجود نداشت، سخنان ارزنده‌ای بود.

زیباکلام ادبیات رئیس جمهور را مناسب و خوب توصیف کرد و اظهار داشت: تاکید آقای روحانی بر مسئله عدم‌افراط‌گری و تاکید بر اعتدال بسیار ارزنده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز