خبرگزاری کار ایران

غفوری‌فرد در جمع خبرنگاران:

خانه احزاب نباید تبدیل به یک حزب شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۹۸

خانه احزاب زمانی معنی دارد که اکثر احزاب بزرگ آنجا حضورداشته باشند چنانچه فقط یک جناح باشد این دیگر خانه احزاب نیست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید: خانه احزاب نباید خود تبدیل به یک حزب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن غفوری‌فرد درحاشیه مراسم ترحیم مرحوم حجت الاسلام دعاگو در جمع خبرنگاران درخصوص مجمع عمومی خانه احزاب گفت: هنوز توافقی بوجود نیامده و اختلافات زیاد است.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها هنوز به نتیجه نرسیده است، اظهار داشت: خانه احزاب زمانی معنی دارد که اکثر احزاب بزرگ آنجا حضورداشته باشند چنانچه فقط یک جناح باشد این دیگر خانه احزاب نیست و باید تلاش کنیم هم ازاحزاب اصلاح طلب و هم ازاحزاب اصولگرا و حداقل احزاب قدیمی را جمع کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ادامه داد: برخی اصرار دارند همان خانه احزاب باقی بماند و برخی نیز می گویند باید تشکیلات جدیدی به نام کانون احزاب یا باشگاه احزاب راه اندازی شود.

غفوری فرد با تاکید بر اینکه خانه احزاب نباید خود تبدیل به یک حزب شود یادآور شد: قرار است خانه احزاب یک تشکیلات حزبی باشد نه برای کمک به یک حزب بلکه برای کمک به تحزب و نهادینه کردن آن باید باشد.

وی درباره پیش نویس قانون احزاب نیز بیان کرد: هنوز به نتیجه جدیدی نرسیدیم ابتدا باید خانه احزاب تشکیل شود و سپس اعضای شورای مرکزی ان تشکیل شده و به عنوان خانه احزاب یک پیش نویس را ارایه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز