خبرگزاری کار ایران

علیخانی در گفت‌وگو با ایلنا:

مرحوم دعاگو در مقابل انحرافات سکوت نمی‌کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۷۱

مرحوم دعاگو در مقابل تخریب‌ها و هجمه‌هایی که نسبت به شخصیت‌های نظام بالاخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صورت می‌گرفت حساس بودند و مواضع سخت و شفافی می‌گرفتند.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مرحوم دعاگو با شهامتی که داشتند عقاید و نظرات‌شان را ابراز می‌کردند‏، گفت: که ایشان در برابر مسائل و انحرافاتی که وجود داشت سکوت نمی‌کرد و موضع‌گیری شفافی داشت و انحرافات را بیان می‌کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین قدرت‌الله علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شخصیت مرحوم حجت‌الاسلام دعاگو گفت: از شاخصه‌های مهم مرحوم دعاگو مردم‌داری، شجاعت و شهامت‌شان بود.

وی با اشاره به سابقه انقلابی مرحوم دعاگو اظهار داشت: ایشان از بدو نهضت انقلاب اسلامی با حضرت امام بودند و همچنین مورد اعتماد و اجلال مقام معظم رهبری نیز قرار داشتند.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مرحوم دعاگو همواره در راستای خط امام و رهبری حرکت می‌کرد‏، تاکید کرد: ایشان با شهامتی که داشتند عقاید و نظرات‌شان را ابراز می‌کردند.

علیخانی با اشاره به انتقادات سال‌های اخیر مرحوم دعاگو نسبت به افراطیون خاطرنشان کرد: مرحوم دعاگو در مقابل تخریب‌ها و هجمه‌هایی که نسبت به شخصیت‌های نظام بالاخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صورت می‌گرفت حساس بودند و مواضع سخت و شفافی می‌گرفتند.

وی ادامه داد: این مساله بالاخص در جریان دولت گذشته بود که ایشان در برابر مسائل و انحرافاتی که وجود داشت سکوت نمی‌کرد و موضع‌گیری شفافی داشت و انحرافات را بیان می‌کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس هشتم در پایان ابراز داشت: در مجموع مرحوم دعاگو فردی ارزشمند و قابل ستایش بود که در پیام رهبری نیز این ارزشمندی کاملا مشهود، هویدا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز