خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران:

کسی توان تهدید نظامی کشورمان را ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۵۳

توان امروز ایران از حیثمادی بیشتر از ۱۰ برابر دوران دفاع مقدس و حتی بیشتر از آن است و حضور مردم و پشتیبانی مردم و اعتقاد و عزم راسخ مردم در حمایت از نظام اسلامی روزبه روز رو به افزایش است.

سرلشکر جعفری گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جنگ هشت ساله، مردم سوریه و عراق به خوبی راه مقابله با دشمنان را آموخته‌اند و این کار بسیار بزرگی بود.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در جمع یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس در ایلام اظهار داشت: همیشه باید سعی شود در خطوط اول مسیر و جبهه حضور داشته باشیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: البته منظور از خط اول و خط شکنی این نیست که تصور کنیم جنگ فیزیکی در پیش است یا باید به جبهه‌های عراق و سوریه و… اعزام شویم، بلکه باید در خط اول انقلاب اسلامی قرار داشته باشیم و این وظیفه سنگین بسیج و سپاه است.

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جنگ هشت ساله مردم سوریه و مردم عراق به خوبی راه مقابله با دشمنان را آموخته‌اند و این کار بسیار بزرگی بود.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: در دوره‌ای آمریکایی‌ها وارد عراق شدند و با سقوط حاکم وقت سعی در تصرف حاکمیت آن کشور داشتند اما در عمل نتیجه دیگری حاصل شد. در حال حاضر یک نظام مسلمان شیعی در کشور عراق حاکم شده است که سیاست‌های‌ آن همسو و هم‌جهت با ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: مردم عراق اکثریت شیعه بوده اما هیچگاه در طول تاریخ عراق به جز ۵ سال حکومت حضرت علی(ع) حاکمیت در کشور عراق شیعی نبوده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی و اتفاقات روی داده، در عراق شیعه حاکمیت می‌کند و آمریکایی‌ها این موضوع را تحمل نکرده و با مزاحمت‌هایی مانند داعش در صدد تضعیف حکومت شیعی در عراق هستند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها وقتی که می‌بیینند در عراق نمی‌توانند دوام بیاورند و مقاومت مردم عراق را می‌بینند همواره درصدد توطئه علیه این ملت هستند و می‌خواهند از مردم عراق انتقام بگیرند.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: این موضوعات تهدیدات جدیدی است که در منطقه در حال شکل گرفتن است و خوشبختانه آمادگی لازم برای مقابله با این نوع تهدیدات که از نوع امنیتی و نظامی است وجود دارد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: به برکت دوران دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران و خون شهداء آمادگی خوبی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در منطقه در مقابل این نوع تهدیدات وجود دارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دو مقطع یکی سال ۷۸و سال ۸۸ دو تهدید امنیتی با بستر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به وجود آمد که هر کدام از این تهدیدات کشور و نظامی را به راحتی به زمین می‌زد اما هرچه تلاش کردند نتوانستند خدشه‌ای به نظام وارد کنند و در این قضیه همه دشمنان و در راس آن آمریکایی‌ها قرار داشتند.

وی ادامه داد: مردم بصیر و ولایی ایران اسلامی در مقابل این توطئه‌ها پشت سر ولایت ایستادند و با قیام ۹ دی چشم فتنه را کور کردند و این مسائل دارای پیام‌های مهم و بزرگی است که باید دنیا و دشمنان و مخالفان داخلی ایران اسلامی آن را دریافت کنند.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: بزرگ‌ترین پیام و دستاورد رویدادهای گذشته این است که دیگر کسی توان تهدید نظامی کشورمان را نداشته و حتی آن را در سر نمی‌پروراند.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: اقدامات و تسلیحات بازدارنده ملت ایران که قابل مقایسه با توانمندی‌های مادی اواخر دوران دفاع مقدس نیست کشور را در شرایط ویژه‌ای قرار داده است.

وی در پایان گفت: توان امروز ایران از حیثمادی بیشتر از ۱۰ برابر دوران دفاع مقدس و حتی بیشتر از آن است و حضور مردم و پشتیبانی مردم و اعتقاد و عزم راسخ مردم در حمایت از نظام اسلامی روزبه روز رو به افزایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز