خبرگزاری کار ایران

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه:

سامانه‌های جدید بهداری رزم در نیروی زمینی سپاه رونمایی ‌می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۶۰

در هفته دفاع مقدس نخبگان و اساتید جامعه پزشکی در بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گرد هم می‌آیند تا در جهت انعطاف‌پذیری، تحرک و سرعت در استقرار بیمارستان‌های سیار سپاه در شرایط جغرافیایی متفاوت با احتساب حداقل زمان ممکن، نقطه‌نظرات، پیشنهادات و ایده‌های جدیدی را ارائه دهند.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه از برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان توانمندی‌های بهداری در رزم خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس برخی سامانه‌های جدید بهداری رزم رونمایی ‌می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار احمد اخوان معاون بهداری رزمی این نیرو با اعلام این خبر گفت: بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه به منظور ارتقای سطح آمادگی‌های دفاعی در حوزه سلامت و تمرین تحرک و سرعت بهره‌برداری بیمارستان‌های سیار سامانه‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یک مرتبه در سال لازم است کاربران اجرایی سامانه‌های سیار و اساتید و نخبگان جامعه پزشکی گرد هم آیند و نظرات و ایده‌های جدید با هم تبادل شود، تصریح کرد: در جریان رونمایی از الگوهای جدید سامانه‌های متحرک در بهداری رزم، از پشتوانه علمی دانشگاه بقیة‌الله و نظرات کاربران اجرایی سامانه‌های سیار استفاده می‌شود.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه از برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان توانمندی‌های بهداری در رزم خبر داد و گفت: در ششم مهرماه در قالب نمایشگاه توانمندی‌های بهداری در رزم از ۷ سامانه امداد جراحی متحرک، بیمارستان سیار شصت تختخوابی، بیمارستان سیار پنجاه تختخوابی، پست‌امداد ارتقاء یافته، تله‌مدیفین(امداد و درمان از راه ادور)، ‌ آمبولانس زرهی جدید، و تیم واکنش سریع بهداشت رونمایی می‌شود.

سردار اخوان ادامه داد: این سامانه‌ها در مأموریت‌های سپاه خواسته نیروی زمینی در خدمت رزم و در غیر مأموریت در قالب خدمات تخصصی پزشکی مردم‌یاری در خدمت مردم خواهد بود.

وی در مورد تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه بزرگ بهداری در رزم سال ۹۱ اشاره کرد، نمایشگاه امسال الگوهای جدید، ظرفیت‌ها و ابتکارات مراکز بهداری منطقه‌ای و بیمارستان‌های نیروی زمینی سپاه را معرفی می‌کند. اما در سال ۹۱ حجم گسترده‌ای از پنل‌های تخصصی، نشست‌ها و بازدیدهای صرف شناسایی تجهیزات و امکانات بهداری را شاهد بودیم.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تخصصی بیمارستان‌های سیار نیروی زمینی در ابعاد تجهیزات پزشکی، نیروی انسانی، سطح مهارت‌های تخصصی با بیمارستان‌های مستقر نیرو برابری می‌کند و حتی در برخی مواقع به مراتب از نظر استاندارد، شاخصه‌های ارزشمندی هم دارد.

سردار اخوان در پایان خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس نخبگان و اساتید جامعه پزشکی در بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گرد هم می‌آیند تا در جهت انعطاف‌پذیری، تحرک و سرعت در استقرار بیمارستان‌های سیار سپاه در شرایط جغرافیایی متفاوت با احتساب حداقل زمان ممکن، نقطه‌نظرات، پیشنهادات و ایده‌های جدیدی را ارائه دهند.

گفتنی است، ‌ این سامانه‌ها تاکنون در ۷۶ نقطه کشور خاصه مناطق محروم توانسته به یک میلیون و ۱۰۰ نفر بیمار محروم، خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز