خبرگزاری کار ایران

دبیرکل سازمان ملل:

باید آتش افراطی‌گری را خاموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۵۸

صلح جاده طولانی است که باید همه با هم در آن همسفر شویم. اجازه بدهید صلح را در قلب‌ها و افکار خود حفظ کنیم.

‌گری لوئیس با حضور در همایش روز جهانی صلح پیام بانکی مون دبیرکل سازمان ملل را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بخشی از پیام بانکی مون آمده است: امروز روز جهانی صلح است هر سال در این روز سازمان ملل برای آتش بس جهانی فراخوان می‌دهد ما هم از جنگجویان می‌خواهیم که سلاح‌های خود را زمین بگذارند تا همه بتوانند فضای صلح را استشمام کنند چرا که درگیری مسلحانه باعثاندوه جوامع بشری و همه کشور‌ها می‌شود.

دبیرکل سازمان ملل در این پیام تاکید می‌کند که امروز بسیاری از مردم در دستان بی‌رحم جنگ طلبان و تروریست‌ها به سر می‌برند بنابراین اجازه بدهید برای همبستگی در کنار آن‌ها قرار بگیریم.

بانکی مون در بخش دیگری از پیام خود عنوان کرده است که صلح و امنیت بنیان اساسی توسعه پایدار و پیشرفت هستند برای همین سه دهه پیش سازمان ملل به حق مردم نسبت به صلح متعهد شد و طی سال آتی هفتادمین سال تاسیس سازمان ملل را گرامی می‌داریم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که سازمان ملل براساس تعهد برای نجات نسل‌های آتی از جنگ تاسیس شد و ما در این زمینه پیشرفت‌های زیادی داشتیم اما کارهای انجام نشده زیادی نیز باقی مانده است که باید آتش افراطی‌گری را خاموش کنیم صلح جاده طولانی است که باید همه با هم در آن همسفر شویم اجازه بدهید صلح را در قلب‌ها و افکار خود حفظ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز