خبرگزاری کار ایران

رفیق دوست:

باید دختران و پسران را به سلاح بصیرت و تقوا مجهز کرد

کد خبر : ۲۰۶۲۰۹

ایران باید پر از مدرسه شهدای موتلفه اسلامی باشد تا شیر زن و شیر مرد تربیت کند. کسانی که در زمان فتنه به میدان بیایند و از ولایت دفاع کنند. مدرسه شهدای موتلفه اسلامی در این مسیر حرکت کرده و حرکت خواهد کرد.

رئیس هیات امنای مؤسسه شهدای مؤتلفه اسلامی گفت: باید دختران و پسران را به سلاح بصیرت و تقوا مجهز کرد.
به گزارش ایلنا، محسن رفیق دوست رئیس هیات امنای موسسه شهدای موتلفه اسلامی گفت: بزرگترین افتخار من، مقلدی امام و رهبری و شاگردی مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی بود.
وی که در جمع هیات امنا، هیات مدیره، مدیران، معلمان و کارمندان موسسه شهدای موتلفه اسلامی سخن می گفت در ادامه با اشاره به نحوه تشکیل مدرسه شهدای موتلفه اسلامی اظهار داشت: مرحوم عسگر اولادی اجازه تاسیس این مکان را از رهبری گرفتند و سپس به من گفتند تو هم باید در هیات موسس بیایی و فعال باشی، از آن مرحوم سوال کردم که چه کمبودی را احساس می کنید که می خواهید این مدرسه را بنا کنید؟ آیا می خواهید همچون مدرسه علوی و رفاه باشد؟ مرحوم عسگر اولادی گفت هدف از تاسیس این نه مدرسه علوی و نه رفاه است این مدرسه تربیت دختر و پسر و زن و مردی است که انقلاب اسلامی و امام و مشی و هدف انقلاب را بشناسد و آن دانش آموز به دانشگاه رنگ دهد نه اینکه رنگ بپذیرد.
رفیق دوست در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ هزار سایت غیر اخلاقی و غیر مناسب برای از بین بردن اسلام و بنیان خانواده مشغول کار هستند و برای مقابله با آنها باید فعالیت جدی انجام داد و ارتباط محکم و صمیمی و محسوس بین خانه و مدرسه برقرار شود.
وی ادامه داد: ایران باید پر از مدرسه شهدای موتلفه اسلامی باشد تا شیر زن و شیر مرد تربیت کند. کسانی که در زمان فتنه به میدان بیایند و از ولایت دفاع کنند. مدرسه شهدای موتلفه اسلامی در این مسیر حرکت کرده و حرکت خواهد کرد.
رفیق دوست تاکید کرد: امید من به به مدارس شهدای موتلفه اسلامی است. اینجا محل زندگی یک نسلی است که انقلاب از آن نسل به وجود آمد. باید دختران و پسران را به سلاح بصیرت و تقوا مجهز کرد.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت بصیرت گفت: باطل همواره در لباس حق جلوه می کند و جز با بصیرت نمی توان باطل را شناخت.
وزیر سابق سپاه اظهار داشت: فارغ التحصیل مدرسه موتلفه اسلامی از اصول و ویژگی های انقلاب دفاع می کنند. دختران و پسران ما باید متعهد و با بصیرت باشند. هدف ما تربیت نسلی است که انقلابی، رهبر شناس و با بصیرت کامل باشد تا در هر کجا قرار گرفت بدرخشد.
عابدینی مدیر عامل موسسه شهدای موتلفه اسلامی نیز در این همایش ضمن تبریک سال جدید تحصیلی گفت: راه بزرگان و شهدا که این موسسه را به وجود آوردند راه انقلاب و ولایت فقیه است که با تمام توان این راه را ادامه می دهیم.
وی ادامه داد: مدرسه شهدای موتلفه اسلامی توسط ۱۰ نفر از یاران امام پایه گذاری شد و در زمان قبل از انقلاب و در زندانها، بزرگان به فکر نیرو سازی بودند.
عابدینی تاکید کرد: هدف این موسسه تربیت نیروهایی دین دار، دانا و ولایتمدار است تا فضای اسلامی برقرار شود.
وی در ادامه تاکید کرد: ما باید افرادی را تربیت کنیم که فکر جهانی داشته باشند و دانش آموزانی بسازیم که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا افراشته کنند.
عابدینی خطاب به کارمندان و مدیران و معلمان موسسه شهدای موتلفه اسلامی اظهار داشت: سرنوشت دانش آموزان در دستان شماست، باید فرآیند برخورد و فضای اسلامی حفظ شود تابتوانیم بر اساس خواسته‌های بزرگان حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز