خبرگزاری کار ایران

موسوی لاری در پاسخ به ایلنا: / تکرار /

مسائل فرهنگی با بگیر و ببند حل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۱۶

رییس جمهور در مورد گشت ارشاد واقعیت را مطرح کرده است / امکان تعامل با اصولگرایان وجود دارد.

وزیر کشور دولت اصلاحات با تاکید براینکه مسائل فرهنگی با بگیر و ببند حل نمی‌شود، گفت: معتقدیم در مسائل فرهنگی باید از مکانیزم‌های فرهنگی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری در حاشیه مراسم ترحیم خواهر محمد علی نجفی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی براینکه برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس آینده چیست گفت: هنوز خیلی زود است که در این باره اظهار نظر کنیم. انتخابات سال آینده برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه نظر مشا درمورد اظهار ات سید محمد خاتمی منبی بر این که اصلاح طلبان با گروه‌های مخالف هم تعامل می کنند چیست گفت: البته بنده صحبتهای آقای خاتمی را ندیده‌ام اما این حرف کاملا طبیعی است. منظور ایشان از گروه‌های مخالف، رقبای سیاسی‌شان در جریان اصولگرا است که امکان تعامل با آنها نیز وجود دارد.

وزیر کشور دولت اصلاحات در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص انتقادات رئیس جمهور نسبت به عملگرد گشت ارشاد گفت: آقای روحانی واقعیت را مطرح کرد. در واقع باید با مسائل فرهنگی به وسیله مکانیزم‌های فرهنگی مقابله کرد.

عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه مسائل فرهنگی کشور با بگیر و ببند حل نمی‌شود گفت: البته معنای حرف ما این نیست که نباید قانون اجرا شود اما ما در مسائل فرهنگی باید از مکانیزم‌های فرهنگی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر شما درمورد اینکه رئیس جمهور بدحجابی را نوعی بیماری عنوان کرد، چیست گفت: اول از رئیس جمهور بپرسید که این حرف را گفته یا خیر. آنچه که ساختار شکنی اجتماعی باشد و با هنجارهای جامعه منطبق نباشد طبعا نوعی بیماری است حالا در هر زمینه‌ای که باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز