خبرگزاری کار ایران

امیر باقری:

دشمن برای شناخت و عملکرد نیروهای مسح ما بسیار فعال است

کد خبر : ۲۰۳۴۵۵

همه کسانی که لباس مقدس سربازی را پوشیده اند ممتاز هستند اما ۳۱۳ نفری که انتخاب شده‌اند ممتازینی هستند که این انتخاب، مسئولیت‌شان را دو چندان کرده است.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن برای شناخت و عملکرد نیروهای مسح ما بسیار فعال بوده و با ارزیابی عملکرد ما در دوران دفاع مقدس معیار شناختش را دوران دفاع مقدس قرار داده است.

به گزارش ایلنا، امیر باقری معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره همایش ممتازین نیروی زمینی ارتش گفت: همه کسانی که لباس مقدس سربازی را پوشیده اند ممتاز هستند اما ۳۱۳ نفری که انتخاب شده‌اند ممتازینی هستند که این انتخاب، مسئولیت‌شان را دو چندان کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ممتاز شدن سخت و ممتاز ماندن سخت تر است، گفت: شما به عنوان افراد منتخب و ممتاز نیروی زمینی ارتش باید در سه حوزه توجه داشته باشید؛ اول حوزه اجتماعی که در این حوزه، دیگران و مسئولین، ما را مورد ارزیابی قرار می دهند. دوم حوزه خانواده که در آن، خانواده، همسر، فرزندان و بستگان قضاوت کننده کار ما هستند و ما باید تلاش کنیم در این حوزه نمونه باشیم و سوم بندگی خداوند که بسیار مهم است و تقوای الهی و بندگی خداوند باید به عنوان ملاک و معیار ما در این حوزه باشد و ما به عنوان سربازان این مرزر و بوم باید در این حوزه تمام وجود خودمان را در جهت بندگی خداوند قرار دهیم.

باقری در ادامه نیروی انسانی را کلیدی ترین سرمایه هر سازمانی خواند و گفت: باید این سرمایه انسانی، شاخصه های الهی شناخت و معرفت به خداوند و بصیرت و ولایت مداری داشته باشد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه، دشمن شناسی را یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواند و تأکید کرد: دشمن برای شناخت و عملکرد نیروهای مسح ما بسیار فعال بوده و با ارزیابی عملکرد ما در دوران دفاع مقدس معیار شناختش را دوران دفاع مقدس قرار داده است.

در این مراسم همچنین امیر فهمیده، معاون نیروی انسانی نیروی زمینی گزارشی از روند برگزاری این همایش ارائه کرد.

مراسم تقدیر از ممتازین نیروی زمینی به میزبانی قرارگاه شمال شرق ارتش در مشهد مقدس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز