خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شد؛

مدیریت انحصار طلبانه در شورای شهر تهران راه به جایی نخواهد برد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۰۷

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کرد که در جلسه شب گذشته این شورا در خصوص انتخابات هیات رئیسه شورای شهر بحث‌هایی مطرح شد.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام که در جلسه شب گذشته این شورا در خصوص انتخابات هیات رئیسه شورای شهر بحث‌هایی مطرح شد.

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: نشست فوق العاده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور اکثریت اعضا برگزار شده در این جلسه پس از تبادل اخبار، موضوع تغییر ترکیب هیات رئیسه شورای شهر تهران مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اعضای حاضر در این جلسه بر چهار محور اساسی تاکید کردند. اول اینکه برخلاف تحلیل‌های برخی مطبوعات و سایت‌های خبری اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران(به جز یک نفر) هیچ ریزش نیرو نداشته‌اند. البته مسجد جامعی نیز به دلیل فرهیختگی شخصیت خویش هرگز نخواسته‌اند با لابی‌گری و برخوردهای غیراخلاقی حتما به کرسی ریاست شورا دست یابند.

وی افزود: در ای جلسه عنوان شد که ناگفته پیداست که آرای غیرسیاسی اعضای ورزشکار عضو شورای شهر تهران را نباید به حساب جناح‌بندی‌های معمول سیاسی گذاشت و آن را شکست اصلاح‌طلبان تلقی نمود. هرچند ممکن است رای سال آینده همین دوستان به گونه‌ای باشد که همانند سال اول اصلاح‌طلبان در ترکیب هیات رئیسه قرار بگیرند.

کواکبیان خاطرنشان کرد: در درجه سوم این موضوع مطرح شد که ترکیب آرا نشان می‌دهد هیچ یک از دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا حائز اکثریت مطلق نیست و اساسا با وحدت و همکاری هر دو جریان باید مشکلات مردم مرتفع شود نه آن که شورای شهر محل دعوا و تنازع جریان های سیاسی گردد. البته هیچ یک از اعضا نیز نباید از پیگیری مشکلات و مطالبات مردم غفلت ورزد.
وی ادامه داد: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه شب گذشته تاکید داشتند که عدم حضور هیچ یک از اعضای اصلاح‌طلب عضو شورای شهر تهران در ترکیب هیات رئیسه برخلاف روحیه همکاری و وحدت دو جریان اصلی شورا است و بدون شک مدیریت انحصارطلبانه در شورای شهر تهران راه به جایی نخواهد برد و لذا ای کاش نتیجه آرا به گونه‌ای رقم می‌خورد که حداقل یکی دو کرسی هیات رئیسه این شورا در اختیار اصلاح‌طلبان قرار می‌گرفت تا ادعای وحدت و هماهنگی میان دو جریان شورا برای خدمت به مردم و حل ده‌ها گرفتاری و مشکل زیست محیطی، ترافیکی، خدمات و مدیریت شهری در مسیر برطرف شدن قرار گیرد.

دبیرکل حزب مردم سالاری در پایان با شکرگزاری به درگاه خداوند منان و ابراز خرسندی از عمل جراحی موفقیت آمیز رهبر معظم انقلاب گفت: همه ما همچون ملت سرافراز ایران برای طول عمر و سلامت کامل ایشان دعا می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز