خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

پیروزی غزه نشان داد که مقاومت زنده، پویا و پرقدرت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۲۸

آمریکا از اقدامات دوگانه در یمن خودداری کند و به خواسته‌های مشروع مردم این کشور احترام بگذارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات یمن و رفتار آمریکایی‌ها: آمریکا از اقدامات دوگانه در یمن خودداری کند و به خواسته‌های مشروع مردم این کشور احترام بگذارد.

به گزارش ایلنا، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون تحولات یمن و ضرورت هوشمندی ملت یمن در قبال توطئه‌های بلوک سلطه بویژه آمریکا در قبال انقلاب و مردم این کشور، اظهار داشت: مردم یمن اجازه دخالت بیگانگان در مسائل داخلی کشورشان را به آمریکای‌ها و ارتجاع عرب نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره از حق و خواسته‌های مشروع و قانونی ملت‌ها دفاع می‌کند، تاکید کرد: هرگونه برخورد خشونت آمیز با مردمی که برخواسته‌های مشروع خود پای فشاری می‌کنند را محکوم می‌کنیم.

جزایری افزود: امروز امواج بیداری اسلامی فراگیر شده است و استکبار جهانی از طریق اقدامات خشونت آمیز، متوسل شدن به جنایت و تروریسم، اشغال کشورها، جنگ و خونریزی، کودتا و امثال آن قادر نیست برای دراز مدت جلوی خواست مردم را بگیرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به ظرفیت‌سازی‌های دولت شرور و مزور آمریکا و حامیان منطقه‌ای و غربی آن برای مقابله با اسلام و ترویج تروریسم و خشونت در منطقه، تصریح کرد: افکار عمومی جهانیان می‌دانند که پدیده‌های همچون جبهه النصره و داعش و القاعده و سایر گروه‌های تروریستی منطقه مولود سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و هم پیمانان کاخ سفید هستند که با مأموریت بد‌نام کردن اسلام عزیز و مانع تراشی در راه روی آوردن مردم به اسلام ناب و اسلام هراسی و نیز تضعیف مقاومت منطقه به وجود آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی غزه نشان داد که مقاومت زنده، پویا و پرقدرت است و از اینگونه موانع مصنوعی عبور می‌کند.

جزایری با اشاره به وضعیت میدانی تحولات عراق و شکست‌های پی در پی داعش در این کشور گفت: دوران حضور بعثی‌های وابسته به رژیم منفور گذشته عراق و جنایتکاران طرفدار صدام معدوم سپری شده است و مردم عراق اجازه قدرت‌گیری مجدد آنها را نخواهند داد چرا که به تلخ هم پیمانی داعش و بعثفرا روی مردم این کشور است.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم اظهار داشت: مردم سوریه و عراق ضربات سختی از تروریسم حاکم بر منطقه که با حمایت خارجی‌ها و ارتجاع صورت می‌گیرد را متحمل شده‌اند و در این رویارویی موجود باید به هر شکل ممکن تا آخرین نفس تروریست‌‌ها را نابود کنند.

جزایری در ادامه با اشاره به تلاش‌های مزدورانه و شیطانی آمریکا در منطقه و حمایت‌های آشکار و پنهان از تروریست‌ها تصریح کرد: مردم بیدار و مقاوم سوریه و عراق بایستی به دشمنان خود بخصوص به آمریکائیها تفهیم کنند که به کاخ سفید اجازه نمی‌دهند با دروغ و فریب کاری دست به ایجاد قطب بندی‌های جدید در کشور خود بزنند.

وی در پایان گفت: مردم عراق شامل مذاهب و فرقه و گروه‌ها و اقشار اعم از شیعه و سنی و کرد و ترکمن و سایرین با همه وجود طعم تلخ دخالت‌های آمریکا و انگلیس در کشورشان را در ذائقه دارند و باقی مانده‌های آمریکائیها را از کشورشان بیرون خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز