خبرگزاری کار ایران

دفتر حزب اراده ملت در استان همدان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۸۵

حکیمی‌پور در نشستی با فعالان اصلاح‌طلب استان همدان به بیان سخنانی در موضوعات فضای حاکم بر شورای شهر تهران و جریانات اخیر رخ داده در شورا پرداخت و بر اهمیت منع شورا از سیاسی شدن و متاثرشدن از جریانات برون شورایی تاکید کرد.

شعبه حزب اراده ملت ایران از شهریورماه ۱۳۹۲ با تایید دفتر مرکزی حزب، در همدان آغاز بکار کردکه پس از طی مراحل چندماهه اداری جهت اخذ مجوز از فرمانداری همدان در تیرماه ۱۳۹۲، موفق به تاسیس رسمی دفتر حاما در این شهر شد.

به گزارش ایلنا، اولین کنگره و افتتاحیه حزب ارداه ملت همدان با حضور حکیمی‌پور و مختاری سخنگوی حزب روز جمعه ۱۴ شهریورماه برگزار شد.

در این مراسم حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت به همراه دبیر حزب اراده ملت در استان همدان به پرسش خبرنگاران در خصوص برنامه‌های حزب، کمیت و کیفیت رشد حزب اراده ملت در کشور، ارتباط بین گروه‌های اصلاح‌طلب، دستاوردهای دولت روحانی پاسخ دادند.

در ادامه این مراسم حکیمی‌پور در نشستی با فعالان اصلاح‌طلب استان همدان به بیان سخنانی در موضوعات فضای حاکم بر شورای شهر تهران و جریانات اخیر رخ داده در شورا پرداخت و بر اهمیت منع شورا از سیاسی شدن و متاثرشدن از جریانات برون شورایی تاکید کرد.

دبیر کل حزب اراده ملت در ادامه در خصوص گروه‌ها، احزاب و جریانات اصلاح‌طلبی و نقدهای وارد بر این جریانات سخنانی مطرح کرد و در نهایت اشاره‌ای بر ماهیت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان و شورای مشورتی خاتمی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز